پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۴۰
کد خبر: ۹۶۶۰۶
|
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۰
۲۷بهمن در نگارخانه فرهنگ‌سرای بهمن؛
مجموعه آثار نقاشی زهرا مشایخی و هنرجویان از روز جمعه ۲۷ بهمن در سالن نگارستان نگارخانه فرهنگ‌سرای بهمن به نمایش در می‌آید.
نمایشگاه نقاشی «انارهای ارغوانی» افتتاح می‌شودبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ در نمایشگاه نقاشی «انارهای ارغوانی»  آثاری از زهرا مشایخی، آیدا امینی، سحر اقدم، پروین فراهانی، ساجده الماسی، فاطمه دارابی، فاطمه عباس نژاد، صبا چراغی، عاطفه سیدین، ملیکا خسروی و فاطمه بهزادمنش در نگارخانه فرهنگ‌سرای بهمن به نمایش درمی‌آید.

۳۰ اثر نقاشی در ابعاد ۳۰ در ۴۰ با تکنیک سیاه قلم در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می‌شود و آیین گشایش نمایشگاه  روز جمعه ساعت ۱۶ تا ۱۸ باحضور هنرمندان صاحب اثر و جمعی از علاقه‌مندان هنرهای تجسمی برگزار می‌شود.

زهرا مشایخی متولد ۱۳۶۴ است و از سال ۱۳۷۹ وارد دنیای هنر نقاشی شد. وی در این سال‌ها سبک رئالیسم و مینیاتور، تکنیک‌های رنگ روغن، گواش، اکرولیک و آبرنگ را زیر نظر اردشیر مجرد تاکستانی، علیرضا آقامیری، بهمن نیکو، مهران یوسفی، افسانه ابراهیمی و مژگان زمانی آموخته است.

شرکت در فستیوال آبرنگ دفاع مقدس مگامال شهرک اکباتان، شرکت در فستیوال به رنگ انقلاب فرهنگ‌سرای اشراق، شرکت در نمایشگاه گروهی مینیاتور گالری ژینوس، شرکت در نمایشگاه گروهی استانبول ترکیه گالری صنعت۲۰۱۷، شرکت در نمایشگاه گروهی هنر برتر فرهنگ‌سرای گلستان، برگزاری نمایشگاه نقاشی رنگ روغن انفرادی فرهنگ‌سرای خاوران، همچنین ۱۲ سال تدریس نقاشی در آتلیه خانگی و هنرستان علم و هنر و ارمینه مصلی نژاد در زمینه نقاشی و طراحی در کارنامه هنری این بانوی هنرمند به چشم می‌خورد.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه گروهی نقاشی می‌توانند به نگارخانه فرهنگ‌سرای بهمن به نشانی، میدان راه آهن، میدان بهمن، خیابان شهید وفایی مراجعه کنند و یا برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۵۵۳۱۲۱۸۰۰ تماس بگیرند.
نظر شما