چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۳۳
کد خبر: ۹۶۶۱۰
|
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴
انیمیشن «کوکو» با همکاری موسسه فرهنگی هنری سورن و فرهنگ‌سرای گلستان با حضور عوامل دوبله فارسی این فیلم، عصر روز جمعه ۲۷ بهمن ماه ساعت ۱۷ به نمایش در می‌آید.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، انیمیشن «کوکو» (Coco) با همکاری موسسه فرهنگی هنری سورن و فرهنگ‌سرای گلستان با حضور عوامل دوبله فارسی این فیلم، عصر روز جمعه ۲۷ بهمن ماه ساعت ۱۷ به نمایش در می‌آید.

انیمیشن کوکو به مدیر دوبلاژی محمدرضا صولتی و تهیه‌کنندگی و مدیریت هنری عرفان هنربخش به فارسی دوبله شده است و داستان یک شخصیت موزیکال و فانتزی را روایت می‌کند. 

در خلاصه داستان این انیمیشن آمده است: انیمیشن کوکو داستان پسر بچه‌ای ۱۲ ساله و عاشق موسیقی به نام میگل است که خانواده خود را از دست داده است. او دنبال ملاقات دوباره با خانواده‌اش است و در این راه اتفاقات زیادی برایش رخ می‌دهد و...

انیمیشن کوکو در ژانر موزیکال و فانتزی به کارگردانی لی آنکریچ و توسط کمپانی پیکسار ساخته شده است. این انیمیشن در ۲۲ نوامبر ۲۰۱۷ توسط استودیوی سینمایی والت دیزنی به مدت زمان ۱ ساعت و ۴۹ دقیقه منتشر شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این برنامه به نشانی نارمک، خیابان گلستان، پایین‌تر از میدان هلال احمر مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۷۷۸۱۵۱۷۳ تماس بگیرند. 

نظر شما