جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۳۱
کد خبر: ۹۶۶۱۴
|
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۸
با حضور رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می‌شود
آیین اختتامیه دومین مسابقات «تهران کاپ» روز جمعه ۲۷ بهمن ماه با حضور رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در فرهنگ‌سرای رسانه برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، دومین مسابقات «تهران کاپ» که از نیمه بهمن با شعار رژیم مصرف رسانه‌ای و با هدف ترویج بازی‌های سالم در فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی آغاز شده است، روز جمعه ۲۷ بهمن ماه با اهدای جوایز به برگزیدگان به کار خود پایان می‌دهد. 

در این آیین اختتامیه که ساعت ۱۶ جمعه ۲۷ بهمن ماه در فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌شود، محمود صلاحی رییس سازمان فرهنگی هنری نیز حضور خواهد داشت. 

مسابقات تهران کاپ با همکاری دو مجموعه Vanguards و iCG برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود. این رویداد بر روی سه پلتفرم موبایل، کنسول و PC و در سه رشته  Clash Royale، FIFA18  و Dota 2 در حال برگزاری است.

این رویداد با حمایت بانک شهر، فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی، دانشگاه علمی کاربردی، سینکو، فروشگاه گیمینگ ایران سایبرگیمز و باشگاه ونگارد برگزار می‌شود. مجموع جوایز این دوره از مسابقات در سه رشته FIFA18، Clash Royale  و Dota 2 300 میلیون ریال خواهد بود.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت Tehrancup.ir مراجعه کنند.
نظر شما