پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۲۰
کد خبر: ۹۶۶۳۶
|
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶
بهزاد شیشه‌گران در آیین گشایش گالری «قباد شیوا» پردیس تئاتر تهران را یک مکان خوب و با امکانات مناسب دانست که در هر گوشه از شهر تهران به ده‌ها مدل از آن نیاز است.
شیشه‌گران:در چهارگوشه شهر تهران یک پردیس تئاتر نیاز استبهزاد شیشه‌گران نقاش، طراح و گرافیست در گفت‌و‌گو اختصاصی با رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: بسیار خوشحالم که چنین فضای فرهنگی (پردیس تئاتر تهران) در شهر تهران افتتاح شده است. به خصوص که این مرکز فرهنگی هنری با این معماری و امکانات خوب در جنوب شهر واقع شده است. 

وی افزود: خوشحالم که چنین فضایی را دیدم. پرسیدم چه مدت اینجا کار شده است؟ که گفتند  بیش از دو سال. نتیجه این تلاش‌ها یک فضای بسیار دوست داشتنی شده است. حالا رسانه‌ها باید درباره این مرکز فرهنگی هنری کار و معرفی کنند. اگر دو سال معماری و تجهیزات اینجا طول کشیده تا به این مرحله برسد، بیش از دو سال باید برای آن وقت گذاشته و معرفی شود تا اهالی منطقه با این مرکز آشنا شوند و بدانند چه فعالیت‌های فرهنگی و هنری را می‌توان در این مرکز برگزار کرد. 

همچنین ساکنین این شهر بزرگ هم باید از امکانات اینجا مطلع شوند و بتوانند از آن استفاده کنند.
بهزاد شیشه‌گران درباره موقعیت جغرافیایی پردیس تئاتر تهران گفت: من کاملا با وجود این مرکز در این نقطه از شهر تهران موافقم و اگر کسی اعم از هنرمند و مردم عادی اینجا را نمی‌شناسند و از آن استفاده‌ای نمی‌برند به خاطر اطلاع رسانی ضعیف است. اگر این مکان به‌خوبی معرفی شود نه تنها اهالی این منطقه بلکه همه تهران از این مکان بهره‌مند می‌شوند. ما نیاز داریم که در چهاگوشه شهر تهران ده‌ها مکان مثل پردیس تئاتر تهران ایجاد شود. در حال حاضر و به نسبت جمعیت شهر تهران مراکز فرهنگی ما کم است. اهالی هنر باید از اینجا حمایت کنند. آثار خودشان را به نمایش بگذارند، سخنرانی کنند، فیلم نشان دهد. برای موفقیت این مرکز آرزوی روزهای خوب می‌کنم.

این هنرمند درباره جذب مخاطب به گالری‌ها گفت: کار خوب مخاطب را به همراه خود می‌آورد. اگر یک موسیقی خوب را گوشه‌ای از خیابان اجرا کنید، شنونده خواهید داشتید. اگر یک نمایش را گوشه‌ای از خیابان اجرا کنید، بیننده خواهید داشت، حتی اگر یک فیلم خوب را در زیر زمین هم پخش کنند مخاطب آن می‌آید. اینجا امکانات خوبی دارد فقط باید آثار ارزشمند را به نمایش بگذارند و آن آثار را هم به خوبی معرفی کنند. 

بهزاد شیشه‌گران در پایان گفت: من بسیار امیدوارانه به اینجا نگاه می‌کنم. من برای اولین بار است که به پردیس تئاتر تهران می‌آیم ولی دو سه سال است که روی این مجموعه کار شده. حالا که آمدم، می‌دانم این مجموعه چیست. هرکس دیگری هم که بیاید غیر از این فکر نخواهد کرد. معرفی اینجا یک اصل مهم است. اگر همه به کمک معرفی اینجا بیایند اینجا مرکز خوبی خواهد شد.

نظر شما