جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۰۷
کد خبر: ۹۶۶۳۸
|
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱
نمایشگاه گروهی نقاشی با قیر آثار محمدعلی روح اللهی و هنرجویان، روز یکشنبه ۲۹ بهمن ماه در گالری آفرینش نور گشایش می‌یابد.
نمایشگاه نقاشی با قیر در نگارخانه آفرینش نوربه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه گروهی «سایه روشن» شامل آثار دیدنی از نقاشی‌های با قیر هنرمند پیشکسوت محمدعلی روح اللهی و هنرجویان وی، شنبه ۲۹ بهمن ماه در نگارخانه آفرینش نور مجتمع فرهنگی هنری نور گشایش می‌یابد و تا ۱۱ اسفند ماه میزبان هنرمندان و هنردوستان است.

این آثار ترکیبی از امپرسیون، رئال و در برخی از آنها تصاویر ذهنی بوده و تکنیک به کار رفته شامل قیر، نفت، مداد، رنگ روغن و آبرنگ است.

محمدعلی روح اللهی متولد سال ۱۳۲۴ و فارغ التحصیل رشته نقاشی بل آرت رم است و عضویت در انجمن نقاشان ایران و شورای تخصصی هنرستان‌های زیبا در کارنامه هنری وی به چشم می‌خورد؛ وی تاکنون نمایشگاه‌های انفرادی داخلی و خارجی برگزار کرده است.

علاقه‌مندان برای بازدید و خرید از این نمایشگاه می‌توانند تا ۱۱ اسفندماه همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۸ به مجتمع فرهنگی هنری نور واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت اله کاشانی، بعد از تقاطع شهید ستاری، جنب شهر کتاب مراجعه کنند و یا با شماره ۴۴۰۸۸۷۰۷ تماس بگیرند.

 
نظر شما