پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۱۱
کد خبر: ۹۶۶۶۲
|
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳
کامبیز درمبخش در آیین افتتاحیه گالری «قباد شیوا» با توجه به موقعیت جغرافیایی پردیس تئاتر تهران گفت:خیلی خوب است که اهالی جنوب شهر فرصتی داشته باشند تا به هنرهای تجسمی، سینما و تئاتر دسترسی داشته باشند.
درمبخش: پردیس تئاتر تهران فرصتی برای هنردوستان جنوب شهرکامبیز درمبخش طراح، کاریکاتوریست و گرافیست در گفت و گو با رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران درباره نگارخانه «قباد شیوا» گفت: نگارخانه تمیز و شیکی در جنوب شهر تهران است که آدم اصلا انتظارش را ندارد. خیلی خوب است که اهالی جنوب شهر فرصتی داشته باشند تا به هنرهای تجسمی، سینما و تئاتر دسترسی داشته باشند. 

وی افزود: من به عنوان کسی که سال‌ها دوست و همکار قباد شیوا بوده‌ام، خیلی لذت بردم از این نمایشگاه و امیدوارم که فقط با همین تعدا آثاری که اینجا هست خلاصه نشود. چون آقای قباد شیوا هزاران کار دارند. مخصوصا کارهایی که با دست کشیده‌اند و چاپی نیستند. آدم انتظار دارد وقتی همچین جایی افتتاح می‌شود کارهای بیشتر و اورجینال ببیند. چون پوستر چیزی است که همه جا هست و من به عنوان یک هنرمند دوست داشتم کارهای بیشتری ببینم.

این هنرمند پیشکسوت درباره موقعیت جغرافیایی پردیس تئاتر تهران گفت: بزرگ‌ترین مشکل این مجتمع با وجود اینکه خیلی هزینه صرف شده و خیلی خوب ساخته شده، بحث مسافت است. فکر نمی‌کنم آدم‌های معمولی به خاطر یک نمایشگاه یا تياتر این همه راه بیایند مگر اینکه کسانی که اینجا را ساخته‌اند به فکر وسیله ایاب و ذهاب برای مردم باشند که رفت و آمد راحت شود. من خیلی از جاهای دنیا رفته‌ام. تمام اینجور مسائلی که مربوط به هنر، هنرمند، موزه و مسائل هنری می‌شود، در مرکز شهر قرار گرفته است که متاسفانه در ایران همه آن‌ها پخش و پلاست.

کامبیز درمبخش درباره فعالیت سازمان فرهنگی هنری در حوزه هنرهای تجسمی گفت: خیلی از هنرمندان نمی‌دانند که چنین سازمانی می‌تواند به آنها کمک کند. باید همه مطلع شوند چنین جایی وجود دارد که به هنرمندان کمک و از آنها حمایت می‌کند. 

نظر شما