جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۴۰
کد خبر: ۹۶۶۶۵
|
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
علی خسروی در آیین افتتاحیه گالری «قباد شیوا» با اشاره به اینکه پردیس تئاتر تهران در جنوب شهر تهران قرار دارد و دسترسی آن برای همه آسان نیست گفت: نمی‌شود همه هزینه‌ها را به مناطق شمال شهر اختصاص داد، مردم جنوب شهر که بیشتر به این فضاهای فرهنگی نیاز دارند.
علی خسروی نقاش، طراح و گرافیست در گفت و گوی اختصاصی با رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: از خوشبختی‌های ما اهالی این شهر است که هر روز شاهد یک رویداد فرهنگی، افتتاح نگارخانه، نمایشگاه و... هستیم.
 
وی افزود: مهم‌ترین بخش این ماجرا که برای من دلچسب است، این است که یک عمر به مدیران هنری توضیح می‌دادیم که پول صرف هنر کردن، دور ریختن نیست، این موضوع کم کم دارد به ثمر می‌نشیند و بخشی از هزینه‌ها در هر شهر صرف هنر می‌شود.
 
خسروی درباره جنوب شهر بودن پردیس تئاتر تهران گفت: نمی‌شود همه هزینه‌ها را به شمال شهر اختصاص داد. مردم جنوب شهر که بیشتر به این فضاهای فرهنگی نیاز دارند. قرار نیست همه چیز راحت الحلقوم باشد. هرکسی که می‌خواهد تئاتر و نمایشگاه خوب ببیند، باید زحمت بکشد، حرکت کند به اینجا بیاید و ببیند.
 
این هنرمند بیان کرد: تهران شهر بزرگی است. هر طرف شهر بگذارند یک عده ناراضی می‌شوند. ممکن است من به این مکان نیایم ولی خب یک عده دیگر هستند که می‌آیند. وقتی مکان‌های فرهنگی هنری در تمام شهر باشد، افراد علاقه‌مند به هنر می‌توانند در منطقه خودشان یک برنامه انتخاب کند و به جای اینکه وقتش را تلف کند، به دیدن یک کار هنری برود.
 
علی خسروی درباره فعالیت سازمان فرهنگی هنری در حوزه هنرهای تجسمی گفت: من از آن دست آدم‌های همیشه شاکر هستم. همین کارهایی که می‌کنند هرچند کم و کوچک باشد اما برای من دلچسب و فوق العاده است.
نظر شما