سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۰۷
کد خبر: ۹۶۶۷۷
|
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵
نمایشگاه گروهی جمعی از دانشجویان دانشگاه معماری و هنر پارس، به سرپرستی استاد پاییزک پالوج با عنوان «آنالیز» عصر شنبه ۲۸ بهمن ماه در نگارخانه سرو گشایش یافت.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه گروهی جمعی از دانشجویان دانشگاه معماری و هنر پارس، به سرپرستی استاد پاییزک پالوج با عنوان «آنالیز» عصر شنبه ۲۸ بهمن ماه در نگارخانه سرو گشایش یافت. در این نمایشگاه ۴۲ اثر با سبک لوگو و آنالیز و تکینک های سطح، نقطه و خط به صورت چهره، اسم و فامیل به نمایش در آمده است. 
 
هنرمندان نمایشگاه گروهی «آنـالیـز» محسن اعتصامی، آرزو امینی، کیمیا تحریری، آنیتا تعارفی، لیلا تقی زاده، انسیه حیدری، محمدرحیم لی، نگار رضای، ریحانه رضوانیان، ملیکا شریفی تجریشی مطلق، کیانا عباسی، سحر قربانی، نسیم کردآبادی، محمد حسن مجنون حسینی، فاطمه میرحسینی، فرناز محمدپور، سارا محمدی، زهرا مریدی و گلان نوروزی از دانشجویان دانشگاه معماری و هنر پارس هستند.
 
علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا ۵ اسفندماه، ساعت ۹ تا ۱۸ به فرهنگ‌سرای سرو واقع در خیابان ولی‌عصر (عج)، بعد از بوستان ساعی، ساعی یکم مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۸۸۱۸۷۹ تماس بگیرند.

نظر شما