پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۴۱
کد خبر: ۹۶۷۴۳
|
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹
در نگارخانه مهر فرهنگسرای انقلاب اسلامی برپاست
«گلچوب» نمایشگاهی از هنر بازیافت با تابلوهای محمدمهدی حکیم الهی از دوم اسفند در نگارخانه مهر فرهنگ‌سرای انقلاب اسلامی برپاست.
«گلچوب»باغی از گل‌های بازیافتیبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه «گلچوب» با ارائه بیش از ۳۰ قاب از ساخته‌های هنر بازیافت تا دوازدهم اسفندماه در نگارخانه مهر به کار خود ادامه می‌دهد.

«گلچوب» ترکیبی از ظرافت و طبیعت است و حکیم الهی هر روز با برگزاری کارگاه، این هنر را به مخاطبانش آموزش می‌دهد. این نمایشگاه حاصل تلاش خلاقانه این هنرمند با استفاده از دانه، هسته، برگ و به طور کلی مواد طبیعی بر چوب است. این آثار با استفاده از مواد قابل دسترس و کم هزینه و از محیط طبیعی اطراف ساخته می‌شوند. به دلیل اینکه تمام کارهای انجام شده‌ به شکل گل هستند، نام این کار را گلچوب گذاشته اند.

محمدمهدی حکیم الهی متولد سال ۱۳۳۲ شهرستان خوانسار است. او از زمان کودکی علاقه خاصی به نقاشی و کارهای هنری داشته اما در ابتدا شغل مکانیکی را انتخاب کرده و پس از بازنشستگی در این پیشه به کارهای هنری پرداخته است و سرانجام در سال ۸۵ هنر گلچوب را ابداع و تاکنون بیش از ۴۰۰ اثرهنری خلق کرده است.

نمایشگاه گلچوب تا ۱۲ اسفند ساعت ۹ تا ۱۹ در نگارخانه مهر فرهنگ‌سرای انقلاب اسلامی میزبان علاقه‌مندان به هنر و طبیعت است. این نمایشگاه صرفا روز پنجشنبه دهم اسفند دایر نخواهد بود.

نگارخانه مهر فرهنگسرای انقلاب اسلامی در بزرگراه شهیدنواب صفوی، تقاطع پل کمیل، ابتدای کمیل شرقی واقع شده است.
نظر شما