شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۰۳
کد خبر: ۹۶۷۴۶
|
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹
تیم کاراته پسران باشگاه فرهنگی ورزشی فرهنگ‌سرای کار و تعاون، به مربی گری رضا پورداداش ۳ طلا، ۶ نقره و ۶ برنز مسابقات کاراته‌ فردیس را به خود اختصاص داد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مسابقات کاراته پسران روز جمعه 4 اسفندماه در مجموعه شهدای مدافع حرم در شهرستان فردیس میزبان ورزشکاران در رشته کاراته بود.
 
این مسابقات با  حضور تیم هایی از  استان های  تهران  و البرز در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان به مناسبت دهه فجر برگزار شد.

در این مسابقات 9 نفر از باشگاه فرهنگی ورزشی فرهنگسرای کار و تعاون حضور داشتند که 14 مدال در بخش کومیته و کاتا را کسب کردند.

مدال طلای مسابقات در بخش کومیته به علی رضا پورداداش، امیر محمد مهدوی و محمد امین مدرسی اختصاص یافت.

مدال نقره این مسابقات نیز به امیر مهدی تقی در بخش کومیته، علی رضا پورداداش در بخش کاتا، محمد نخعی در بخش کومیته و کاتا، مرتضی شعبانی و مهیار حسنی در بخش کومیته تعلق گرفت.

همچنین مدال برنز این مسابقات را  امیر علی افشار و عرفان عبدلی در رشته کومیته و کاتا و امیر محمد مهدوی در رشته کاتا دریافت کردند.

علاقه‌مندان برای اطلاع از شرایط عضویت در باشگاه فرهنگی ورزشی فرهنگسرای کار و تعاون می‌توانند با شماره 66029060 تماس بگیرند و یا به نشانی بزرگراه یادگار امام (ره) جنوب ، تقاطع خیابان هاشمی ، پلاک 76 ، واحد آموزش فرهنگ‌سرای کار و تعاون مراجعه کنند.


نظر شما