جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۱۶
کد خبر: ۹۶۷۵۵
|
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱
در راستای حذف «پیک نوروزی» برگزار می‌شود
در آستانه عید نوروز و همزمان با ابلاغ دستورالعمل حذف «پیک نوروزی» و جایگزینی داستان‌خوانی، داستان‌گویی و داستان‌نویسی به جای تکالیف نوروزی، آموزش داستان‌نویسی در خانه فرهنگ شهید اندرزگو برای کودکان برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در آستانه عید نوروز و همزمان با ابلاغ دستورالعمل حذف «پیک نوروزی» و جایگزینی داستان خوانی، داستان‌گویی و داستان‌نویسی به جای تکالیف نوروزی، آموزش داستان‌نویسی در خانه فرهنگ شهید اندرزگو برای کودکان برگزار می‌شود.

دانش‌آموزان در طول این کلاس‌ها با اصول اولیه داستان‌خوانی و داستان‌نویسی آشنا می‌شوند تا بتوانند در تعطیلات نوروزی کتابی را بخوانند، خلاصه‌نویسی کنند و یا خاطره‌ای را بنویسند.

دانش‌آموزان مقطع ابتدایی با حضور در این دوره زیر نظر معصومه خوانساری (داستان‌نویس) خلاقیت، مهارت‌های دیداری، شنیداری و خوانش خود را تقویت می‌کنند.

این کلاس‌ها از چهارشنبه ۹ اسفند به تفکیک برای دختران و پسران برگزار می‌شود و کودکان نام داستان، نویسنده و انتشارات را در صورت خلاصه‌نویسی ذکر می‌کنند تا مستند نویسی و امانت نیز رعایت شود.

خانه فرهنگ شهید اندرزگو در خیابان پیروزی، سه‌راه سلیمانیه، میدان بروجردی، خیابان شهید اندرزگو واقع شده و شماره تلفن‌های ۳۳۰۶۴۰۰ و ۳۳۳۵۹۸۸۸ آماده ارائه اطلاعات بیشتر به شهروندان است. 
نظر شما