چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۰۴
کد خبر: ۹۶۷۵۷
|
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷
نشست مذهبی «کلام امیر» با موضوع بررسی و تبیین سبک زندگی از منظر کتاب گهربار نهج البلاغه، سه شنبه ۸ اسفندماه در مجتمع فرهنگی هنری نور برگزار می‌شود.
تبیین سبک زندگی از منظر نهج البلاغه در «کلام امیر» مجتمع نوربه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نشست مذهبی کلام امیر به منظور آشنایی شهروندان با اصول صحیح سبک زندگی سالم از منظر کتاب ارزشمند نهج البلاغه و بهره گیری از آموزه‌های دینی و اخلاقی کلام گهربار حضرت امیرالمومنین علی (ع)، روز سه شنبه ۸ اسفندماه ساعت ۹ در مجتمع فرهنگی هنری نور برگزار می‌شود.

اگر قرآن را میزان و پیامبر اکرم (ص) را تبیین کننده قرآن بدانیم می‌بینیم که حاصل قرآن و حاصل تربیت نبوی در حضرت علی(ع) جمع شده‌است و تمام چیزی که در قرآن مطرح است در حضرت علی(ع) می‌توان دید .امام علی(ع) در اوج معارف گوناگون اندیشه قرار گرفته است، لذا حوزه معارفی نهج البلاغه بی نظیر است و در هر صفحه آن معارف گوناگونی بیان شده است و یکی از ویژگی های نهج البلاغه این است که در هرموضوع ورود کنیم، راه های نو و رساننده به مقصد پیش پای ما قرار می‌گیرد.

زهرا محمدشاهی کارشناس معارف و امور دینی در این نشست، ضمن تبیین سبک زندگی از منظر نهج البلاغه و بهره‌گیری از مفاهیم ناب آن، مخاطبان را با کلام مولا علی (ع) در راستای داشتن زندگی سعادتمند دنیوی و اخروی آشنا کرده و به سوالات آنان پاسخ خواهد داد.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به مجتمع فرهنگی هنری نور واقع در خیابان آیت الله کاشانی، بین تقاطع ستاری و شاهین، جنب شهر کتاب مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۴۴۰۸۸۷۰۸ تماس بگیرند.

 
نظر شما