پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۳۱
کد خبر: ۹۶۷۶۱
|
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵
مدرسه هنر فرهنگ‌سرای انقلاب اسلامی برگزار می‌کند؛
«مجید خسروانجم» گرافیست، طراح و مدرس خلاقیت در «مدرسه هنر انقلاب» کارگاه یک روزه خلاقیت در نویسندگی را در برای اهالی داستان‌نویسی برگزار می‌کند.
تمرین «خلاقیت در نویسندگی» استاد خسروانجمبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کارگاه یک روزه خلاقیت سه‌شنبه هشتم اسفندماه با همکاری کانون «بانوی فرهنگ» در فرهنگ‌سرای انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، فرصتی است تا شرکت کنندگان تمرین‌های خلاقانه‌ای در زمینه نویسندگی، تجربه کنند. در این دوره فرصتی فراهم شده تا علاقه‌مندان به نویسندگی فضایی متفاوت و خلاقانه را تجربه کنند.
 
شرکت در این کارگاه برای دانشجویان با تخفیف ۵۰ درصدی فراهم شده است. کارگاه برای اعضای کانون بانوی فرهنگ رایگان است.
 
خسروانجم، کارشناس ارشد طراحی صنعتی و مدرس دانشگاه است که سابقه سال‌ها فعالیت در رادیو و عرصه کاریکاتور را دارد اما وجه تمایز او و نقاط درخشش وی در عرصه طراحی و کاریکاتور خلاقیت اوست. خسروانجم از فعالان فضای مجازی است که از این طریق هم به علاقه‌مندان آموزش می‌دهد.
 
فرهنگ‌سرای انقلاب اسلامی در بزرگراه شهید نواب صفوی، تقاطع پل کمیل، ابتدای کمیل شرقی واقع شده است. بهترین مسیر دسترسی به این فرهنگ‌سرا از خط دو متر فراهم است. می‌توانید برای ثبت نام با شماره ۵۵۴۱۵۶۹۵ تماس بگیرید.

نظر شما