جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۰۱
کد خبر: ۹۶۷۸۰
|
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲
کانون نجوم خانه فرهنگ و کتابخانه سلام ویژه‌برنامه «آسمان شب» را با حضور علاقه‌مندان و فعالان نجوم به مناسبت روز فناوری فضایی و انقلاب زمستانی برگزار می‌کند.
دورهمی فعالان نجوم در برنامه آسمان شببه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کانون نجوم خانه فرهنگ و کتابخانه سلام با هدف  آشنایی بیشتر علاقه‌مندان با علم نجوم و ستاره‌شناسی، تحلیل آخرین اخبار موجود از ناسا، ترویج علوم اخترشناسی و افزایش سطح اطلاعات عمومی ستاره‌شناسی ویژه‌برنامه «آسمان شب» را  با حضور کارشناسان اخترفیزیک روز سه‌شنبه ۸  اسفندماه ساعت ۱۷ برگزار می‌کند.

در این برنامه علاقه‌مندان به‌صورت تئوری با تاریخچه نجوم، سیارات، تازه‌های نجوم، کیهان‌شناسی، کهکشان راه شیری، اجرام آسمانی و... آشنا می‌شوند. همچنین از دیگر بخش‌های این برنامه می‌توان به پخش فیلم و اسلاید صورت‌های فلکی، رصد ماه، رصد منظومه شمسی و کهکشان‌ها و سیارات و اجرام آسمانیآشنا می‌شوند.

علاقه‌مندان برای شرکت و عضویت در این کانون می‌توانند به خانه فرهنگ سلام  واقع در نارمک، گلبرگ شرقی، بعد از تقاطع دردشت، نبش کوچه شهید اکبری مراجعه کنند و برای اطلاعات بیشتر با تلفن ۷۷۹۱۶۰۲۰ تماس بگیرند.
نظر شما