شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۳۸
کد خبر: ۹۶۷۸۶
|
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۴
رییس فرهنگ‌سرای عطار نیشابوری به همراه رییس خانه موزه شهیدان اقبالی در برنامه «ستارگان پرفروغ» منطقه ۱۰ با مادر شهید نوید اسماعیل‌زاده دیدار کرد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در ویژه‌برنامه «ستارگان پرفروغ» این هفته که سه‌شنبه هشتم اسفندماه در خانه شهید نوید اسماعیل‌زاده برگزار شد، محمدرضا جمالی مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۰ به همراه رییس خانه موزه شهیدان اقبالی با مادر این شهید دیدار و از او تجلیل کرد. 

مادر شهید نوید اسماعیل‌زاده که از ساکنان قدیمی خیابان رودکی تهران و اصالتاً اهل صومعه‌سراست، درباره فرزند شهیدش گفت: من سه فرزند پسر و یک فرزند دختر دارم که هر سه پسرم در دوران دفاع مقدس در جبهه حضور داشتند و فرزندم نوید متولد ۱۳۴۳ و تقریباً ۲۲ ساله بود که در عملیات کربلای ۵  به شهادت رسید. 

وی ادامه داد: نوید بسیار میهمان‌نواز بود و زمانی که از جبهه بر می‌گشت با خودش چند نفر از هم‌رزمانش را به  منزل می‌آورد و با کمال دقت از آنها پذیرایی می‌کرد. او همیشه به دیگران احترام می‌گذاشت.

در پایان این دیدار لوح یادبود و نشان برنامه ستارگان پرفروغ به مادر شهید اهدا شد.

گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای والامقام منطقه ۱۰ به همراه پاسداشت فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت در قالب دیدار و تکریم خانواده  شهدا بر اساس فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر «تلطف و احوالپرسی از خانواده شهدا» از اهداف برنامه «ستارگان پرفروغ» است که هر هفته سه‌شنبه‌ها به همت خانه موزه شهیدان اقبالی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این برنامه می‌توانند به نشانی: بزرگراه نواب صفوی (شمال به جنوب)، خیابان کمیل غربی، بعد از چهارراه قلیچ‌خانی، خانه موزه شهیدان اقبالی مراجعه کنند یا با شماره تلفن: ۶۶۶۹۱۵۴۶ تماس بگیرند.
نظر شما