شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۴۳
کد خبر: ۹۶۷۸۹
|
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵
به مناسبت درگذشت عمید صادقی‌نسب برگزار می‌شود
نشست این هفته کانون ادبی فرهنگ‌سرای بهمن به مناسبت درگذشت عمید صادقی‌نسب هنرمند حوزه ادبیات و موسیقی در سالن مبارک این فرهنگ‌سرا برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، شب شعر «اندوه عمید» به مناسبت درگذشت عمید صادقی نسب هنرمند حوزه ادبیات و موسیقی روز چهارشنبه نهم اسفند ماه ساعت ۱۶:۳۰ با حضور اعضای کانون ادبی بهمن و خانواده مرحوم صادقی‌نسب در فرهنگ‌سرای بهمن برگزار می‌شود. 

اجرای این برنامه بر عهده بهرام ابراهیمی و اصغر علی کریمی است و علیرضا راهب، سینا بهمنش، بهمن زدوار، کمال حسینیان و احسان هاشمی نیز در این برنامه حضور دارند.

عمید صادقی‌نسب متولد سال ۱۳۵۴، فعالیت ادبی خود را از دهه ۷۰ آغاز کرد. از آثار او می‌توان به «خودم را از چشم تو می‌بینم»، «کاکتوس روبان‌زده»، «چنگیز زنده است هنوز»، «پیامبری نشسته بر کنده بلوط»، «قانون آرامش» و «پرده گوش من از پنجره آویزان است» اشاره کرد.

نشست‌های هفتگی نقد و بررسی شعر کانون ادبی فرهنگ‌سرای بهمن به دبیری الهه کاشانی چهارشنبه هر هفته با حضور جمعی از علاقه‌مندان و اعضای این کانون برگزار می‌شود.

فرهنگ‌سرای بهمن در میدان بهمن، خیابان شهید وفایی واقع شده و شماره تلفن ۵۵۳۰۴۱۳۸ برای دریافت اطلاعات بیشتر اعلام شده است. 

نظر شما