چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۵۱
کد خبر: ۹۶۸۰۰
|
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱
فرهنگ‌سرای انقلاب اسلامی نخستین نشست از سلسله نشست‌های «دور هم خوانی»، کتابخوانی برای کودکان انقلابی را روز چهارشنبه ۹ اسفند ماه با حضور مجید قناد برگزار کرد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نخستین نشست از سلسله نشست‌های «دور هم خوانی کتاب»، کتابخوانی برای کودکان انقلابی صبح امروز چهارشنبه ۹ اسفند ماه با حضور مجید قناد هنرمند باسابقه حوزه کودک و نوجوان، ایمان کرد مدیر امور کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، محمد جعفری رییس فرهنگ‌سرای انقلاب اسلامی و جمعی از علاقه‌مندان و کودکان در فرهنگ‌سرای انقلاب اسلامی برگزار شد.

برنامه با خواندن سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد و سپس مجید قناد به عنوان مهمان ویژه به بیان اصول و روش صحیح کتابخوانی پرداخت و پس از آن به خواندن کتاب «بهار آمد» نوشته محمدرضا یوسفی پرداخت.

همچنین ایمان کرد مدیر امور کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری درباره تأثیر کتابخانه‌های این سازمان در گسترش فرهنگ کتابخوانی نکاتی را بیان کرد. کرد اجرای برنامه‌های کتابخوانی برای کودکان را از مأموریت های مهم سازمان فرهنگی هنری دانست و از برگزاری این برنامه قدردانی کرد. 

در پایان برنامه، مجید قناد مسابقه‌ای درباره کتاب خوانده شده برگزار کرد و به کودکان برگزیده جوایزی اهدا شد. همچنین به همه حاضران در برنامه نسخه‌ای از کتاب «بهار آمد» اهدا شد. 

نظر شما