شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۱۱
کد خبر: ۹۶۸۰۶
|
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۸
نگارخانه آفرینش نقش فرهنگ‌سرای اشراق در ادامه فعالیت‌های هنری اقدام به برگزاری نمایشگاه گروهی نقاشی با عنوان مشق سکوت کرده است.
«مشق سکوت» در فرهنگ‌سرای اشراقبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه «مشق سکوت» با هدف ارتقای سطح بصری شهروندان و کشف استعدادهای هنری جوانان از روز پنج‌شنبه ۱۰ اسفندماه ساعت ۹ تا ۱۹ میزبان علاقه‌مندان به هنر نقاشی می‌باشد.

چهارمین نمایشگاه گروهی نقاشی با عنوان مشق سکوت توسط سیدمحمد عمادی و محمد مرادی استادان آموزشگاه ایران به اتفاق جمعی از هنرجویان این آموزشگاه است.

۵۵ نقاشی با موضوع طبیعت، طبیعت بی‌جان و انسان با تکنیک رنگ‌روغن و سیاه‌قلم و سبک رئال و سورئال در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می‌شود.

این گروه از سال ۹۳ به طور سالانه یک نمایشگاه گروهی با نام‌های چشم سوم، معجزه قلم ایران و وارث در نگارخانه آفرینش نقش برگزار کرده‌اند.

از ویژگی‌های برجسته نمایشگاه امسال خلق تابلو مشترک اثر هنری وزین با موضوع ظهور امام زمان (عج) است که با توسل و ارادت به آن حضرت در ابعاد ۱۴۰×۱۸۰ طراحی و با تکنیک رنگ روغن سبک رئال توسط اساتید برجسته‌ آموزشگاه به نمایش گذاشته می‌شود.

علاقه‌مندان به بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به نشانی فلکه دوم تهران‌پارس، خیابان جشنواره، فرهنگ‌سرای اشراق مراجعه کنند.
نظر شما