شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۲۴
کد خبر: ۹۶۸۳۱
|
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸
محمود صلاحی در آیین تکریم و معارفه رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با اشاره به ارتباط این سازمان با نهادهای فرهنگی و ۳۵ فرهنگ‌سرا و مجموعه‌های فرهنگی که به این سازمان اضافه شده است سازمان فرهنگی هنری را یک مجموعه پیشرو دانست.
سازمان فرهنگی هنری یک مجموعه پیشرو است
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، آیین تکریم و معارفه رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران روز شنبه ۱۲ اسفند ماه با حضور محمدعلی نجفی شهردار تهران، حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی امام جمعه موقت تهران، احمد مسجد جامعی عضو شورای اسلامی شهر تهران، ولی‌الله شجاع پوریان معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، سعید اوحدی رییس جدید سازمان فرهنگی هنری و محمود صلاحی رییس پیشین این سازمان،  حمید محمدی رییس سازمان حج و زیارت، محمد حسن طالبیان معاون میراث سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، مجید صدری مدیرعامل مخابرات ایران در فرهنگ‌سرای اندیشه برگزار شد.
 
محمود صلاحی رییس پیشین سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران سخنانش را با گرامی‌داشت یاد درگذشتگان حادثه سقوط هواپیمای تهران-یاسوج، به ویژه عبدالرضا کردی مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱ آغاز کرد و گفت: فرهنگ همه داشته یک ملت از خود و نیاکانش است. همه هویت ما از فرهنگمان نشأت می‌گیرد و هنر با همه جلوه‌هایش از مخلوقات خدای بزرگ است و فرهنگ در قالب هنر خودش را به مردم جهان معرفی می‌کند.
 
وی افزود: خوشبختانه فرهنگ ایران مملو از نجابت و بزرگی است و در این میان سازمان‌هایی متولی این امر مهم هستند و سازمان فرهنگی هنری در این حوزه نقش مهمی دارد. این سازمان در نگاه مقام معظم رهبری آن قدر اهمیت دارد که اساسنامه‌اش توسط شخص ایشان تصویب شده و هیئت امنا نیز توسط ایشان انتخاب شده است.
 
صلاحی ادامه داد: بیش از ۲۰ سال از قدمت سازمان فرهنگی هنری می‌گذرد و هم سازمان با نیروهایش رشد کرده و هم کارکنان با سازمان رشد کرده‌اند. کار کردن در شهر تهران با این جمعیت کار بسیار دشواری است و شهرداری تهران نیز در همه دوره‌ها در این امر به سازمان فرهنگی هنری عنایت ویژه‌ای دارد.
 
وی به انتخاب سعید اوحدی به عنوان رییس جدید سازمان فرهنگی هنری اشاره کرد و گفت: انتخاب ایشان کار بسیار درستی بود و ایشان از نیروهای ارزشی و فداکار و از آزادگان دفاع مقدس هستند. آقای اوحدی از دانشجویان ممتاز دانشگاه شریف بودند و حتی تحصیل در آمریکا را به خاطر حضور در دفاع مقدس رها کردند. ایشان با به دست آوردن هر ۱۰ رأی اعضای هیئت امنا رأی آوردند و مقام معظم رهبری بعد از انتخاب ایشان فرمودند در روزنامه خواندم آقای اوحدی انتخاب شده و خیلی خوشحال شدم.
 
صلاحی اضافه کرد: این انتخاب شایسته را به کارکنان سازمان فرهنگی هنری تبریک می‌گویم. سازمان فرهنگی هنری با داشتن ۳۵ فرهنگ‌سرا بزرگ‌ترین نهاد فرهنگی شهر تهران است و با نهادهای فرهنگی دیگر ارتباطات نزدیکی دارد و با مجموعه‌هایی که به تازگی به آن اضافه شده، یک مجموعه پیشروی فرهنگی هنری در شهر تهران است.
 
وی در پایان گفت: در این سه سال که من وظیفه خدمت گذاری در سازمان فرهنگی هنری را داشتم، کارهای موثری که انجام شد زحمات کارکنان بود و اگر کاستی‌ای بوده، به عهده من است. امیدوارم آقای اوحدی این مدیر ارزشمند در این مسئولیت موفق باشند و از شهردار تهران به خاطر حمایت‌هایشان سپاسگزارم. از همه هنرمندان با سلایق گوناگون نیز تشکر می‌کنم که در ۱۲۹ چهارشنبه هنر افتخار میزبانی‌شان را داشتیم و پای صحبت‌هایشان نشستیم.

نظر شما