پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۴۲
کد خبر: ۹۶۸۵۰
|
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸
در آستانه میلاد دخت پیامبراکرم(ص) حضرت فاطمه (س) و روز زن، شب شعر «شیوایی و شیدایی» با موضوع زن و نوروز از دیدگاه فارسی زبانان دوشنبه ۱۴ اسفند ساعت ۱۷ در فرهنگ‌سرای شفق برگزار می‌شود.
شب شعر «شیوایی و شیدایی» در فرهنگ‌سرای شفقبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ در برنامه شب شعر « شیوایی و شیدایی» محمد سرور رجایی(روزنامه نگار، معاون خانه ادبیات افغانستان و شاعر)، شاه منصور خواجه اف (مسئول میز تاجیکستان در موسسه فرهنگی اکو)، علی رضا صالحی (عضو هیات علمی دانشگاه، شاعر و پژوهشگر در حوزه فرهنگ و ادب)، عبدالحمید کاملی و پرستو یمینی(دبیر کانون ادبی عرفانی شفق) به سخنرانی می پردازند.

همچنین در بخش دیگری از این برنامه شعرخوانی توسط فرامرز ریحان صفت، علی شرافت، شاهین شیرازی، جواد شریفی، مریم آویژگان، بهمن طاهری، مهدی کاشفی، اجرای موسیقی سنتی و شاهنامه خوانی و تفال به حافظ انجام می‌شود.

شب شعر«شیوایی و شیدایی» با مشارکت کانون ادبی-عرفانی شفق و معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۶ ناحیه ۵ برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به شعر و ادب برای حضور در برنامه یاد شده می‌توانند به فرهنگ‌سرای شفق واقع در خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی، خیابان ۲۱ بوستان شفق مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88717195 تماس بگیرند.
نظر شما