چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۱۴
کد خبر: ۹۶۸۵۵
|
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴
ویژه برنامه «دوستت دارم مادر، دوستت دارم پدر» از سه‌شنبه اسفندماه با مشارکت پردیس تئاتر تهران از شبکه ۵ تلویزیون پخش می‌شود.
ویژه برنامه‌ای با مشارکت پردیس تئاتر تهران روی آنتن می‌رودبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، ویژه برنامه «دوستت دارم مادر، دوستت دارم پدر» با مضمون تکریم والدین و همزمان با ولادت حضرت زهرا(س) از سه شنبه ۱۵ اسفند و با مشارکت پردیس تئاتر تهران از شبکه ۵ تلویزیون پخش می‌شود.

این ویژه برنامه سومین دوره تولید و پخش خود را سپری می‌کند که ساختار آن با دوره‌های قبل کاملاً متفاوت است. در دوره‌های گذشته این برنامه از هنرمندان و چهره‌های شناخته شده به عنوان میهمان ادعوت می‌شد که در این دوره اقشار مختلف جامعه در برنامه حضور دارند و قرار است کلمه مادر از نگاه‌های مختلف مورد بررسی قرار گیرد.

پردیس تئاتر تهران با توجه به رویکرد مردمی این فصل از برنامه «دوستت دارم مادر، دوستت دارم پدر» و استفاده از حضور شهروندان منطقه جنوب شرق تهران در تولید آن مشارکت کرده است.

ویژه برنامه «دوستت دارم مادر، دوستت دارم پدر» از ۱۵ اسفند تا ۱۵ فروردین هر شب ساعت ۲۱:۳۰ با اجرای کاظم احمدزاده روی آنتن شبکه ۵ تلویزیون می‌رود.

نظر شما