پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۳۹
کد خبر: ۹۶۸۷۴
|
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۷
فرهنگ‌سرای سرو همزمان با میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن جشنی با عنوان «ماه تابان» را در روز پنجشنبه ۱۷ اسفندماه ساعت ۱۷ برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کانون سلین فرهنگ‌سرای سرو همزمان با میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن جشنی با عنوان «ماه تابان» را در روز پنجشنبه ۱۷ اسفندماه ساعت ۱۷ با هدف اجرای موسیقی اصیل ایرانی و ایجاد فضایی شاد برگزار می‌کند. 

در این مراسم گروه سلین به سرپرستی هانیه پورشعبان، خوانندگی محمد اعتمادی، کیبورد (شیرین چهره‌نگار)، پیانو (ساغر شیبانی و نیایش زرافشان)، سنتور (لیلی زارع)، کاخن و تنبک (سینا محمدی)، پرکاشن (نوید ورامینی)، ویولن (رومینا کارگر و کومار عربی)، گیتار الکتریک ( امیرعطائی)، سه تار (شعله کثیر و عرشیا بلدی)، تار (سعید محمدی و محمد زارع)، گیتار و سرپرست نوازندگان (کومار عربی) به صورت زنده برای مخاطبان قطعاتی را اجرا خواهند کرد. 

علاقه‌مندان برای شرکت در این مراسم می‌توانند به فرهنگ‌سرای سرو واقع در خیابان ولی‌عصر (عج)، بالاتر از بوستان ساعی، کوی ساعی دوم مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با تلفن گویای ۸۸۸۸۱۸۷۹ تماس بگیرند. 
نظر شما