شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۱۲
کد خبر: ۹۶۸۸۵
|
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶
نمایشگاهی از آثار نقاشی و تایپوگرافی پیمان پُرحلم با عنوان «دنیای رنگین خیال» در نگارخانه فرهنگ‌سرای گلستان برپا شده است.
«دنیای رنگین خیال» نمایشگاهی حاصل تلفیق باورهای مذهبی با واقعیتبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نگارخانه فرهنگ‌سرای گلستان در زمینه تایپوگرافی اقدام به برپایی نمایشگاه نقاشی با همین موضوع با عنوان «دنیای رنگین خیال» شامل آثار پیمان پُرحلم کرده است.

پُرحلم در رابطه با این نمایشگاه گفت: آثار به نمایش در آمده در آن، تجمیع ۳۰ اثر با تکنیک رنگ روغن و سبک سورئال در ابعاد ۷۰ در۵۰ سانتیمتر است.

وی با بیان اینکه آثار این نمایشگاه برگرفته از ظهور و بروز حس درونی از جهان خیالی و ناخودآگاه بر روی بوم نقاشی است که به تصویر درآمده است، افزود: همه ما تصورات و خیالات درونی داریم که اغلب اوقات بی‌تفاوت از کنار آنها رد می‌شویم اما وقتی قرار است ایده‌پرداز باشیم باید بدانیم که پرداختن و جدی گرفتن حتی تصورات ذهنی هم می‌تواند بسیار تأثیرگذار باشد.

نمایشگاه نقاشی «دنیای رنگین خیال» تا ۱۷ اسفند ماه میزبان علاقه‌مندان است و هنردوستان می‌توانند همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۸ از این آثار در نگارخانه شماره ۱ فرهنگسرای گلستان واقع در نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، ضلع شمالی بوستان فدک بازدید کنند.
نظر شما