شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۴۷
کد خبر: ۹۶۸۹۰
|
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹
فرهنگ‌سرای رویش جشن بزرگ مادر انبیاء حضرت زهرا (س) را روز پنجشنبه ۱۷ اسفند ماه ساعت ۹ برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فرهنگ‌سرای رویش جشن بزرگ مادر انبیاء حضرت زهرا (س) را روز پنجشنبه ۱۷ اسفند ماه ساعت ۹ همزمان با سالروز ولادت آن حضرت برگزار می‌کند.

حضرت فاطمه زهرا (س) طبق آیه تطهیر از هرگونه ناپاکی، منزّه است و طبق سوره کوثر، منبع و مصداق خیر کثیر و طبق داستان مباهله، حضور در کنار پدر بزرگوارشان پیامبر مکرّم حضرت محمّد مصطفی (ص)، شوهرشان حضرت علیّ مرتضی (ع) و فرزندان ارجمندشان حَسَنین علیهماالسلام اتمام حجت الهی به رهبر مسیحیان و مخالفان شد. از برکات و آثار وجودی آن حضرت، بیش از هزار سال می‌گذرد و میلیون‌ها انسان در هر شبانه‌روز با استمداد از شخصیت معنوی آن بزرگوار به پیشگاه خداوند، توسل می‌جویند. 

مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۹ با برگزاری جشن بزرگ مادر انبیاء حضرت زهرا (س) به معرفی سبک زندگی ایشان و ارج نهادن به مقام زن می‌پردازد. 

 قرائت قرآن کریم، سخنرانی حجت‌الاسلام حسین اسدی درباره سبک زندگی فاطمی (س) و بیان احکام، مولودی‌خوانی، پخش کلیپ روز زن، اجرای حرکات ورزشی، تجلیل از همسران شهدای مدافع حرم منطقه ۹ و تجلیل از منتخب روز فرهنگ دکتر محسن قضاتلو بخش‌هایی از این جشن است. 

شهروندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به خانه فرهنگ مهرآباد واقع در مهرآباد جنوبی، خیابان شهید گزل خو، کوچه شهید اصفهانی مراجعه کنند و برای دریافت  اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۶۶۶۸۸۵۵۱ تماس بگیرند.

نظر شما