جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۵۱
کد خبر: ۹۶۹۱۲
|
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲
فرهنگ‌سرای انقلاب اسلامی «هم اندیشی درباره ادبیات زنانه» و جشن «بانوی فرهنگ» را با اجرای رضا رفیع در یک سالگی کانون بانوی فرهنگ برگزار می‌کند.
«بانوی فرهنگ» جشن نکوداشت زنان نویسنده و نشست بررسی ادبیات زنانهبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در نشست « هم اندیشی درباره ادبیات زنانه» که با حضور جمعی از بانوان اهل قلم و منتقدان ادبی برگزار می‌شود، راضیه تجار، منیژه آرمین، احسان عباسلو، بهناز ضرابی زاده و سارا عرفانی به بررسی ادبیات زنانه در ایران می‌پردازند. این نشست شنبه ۱۹ اسفندماه از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۶ در فرهنگ‌سرای انقلاب اسلامی برگزار می‌شود. 

بخش دیگر این برنامه با عنوان «بانوی فرهنگ» آیین ویژه روز زن به میزبانی از بانوان نویسنده و اهل قلم است. در این برنامه مرتضی درخشان استند آپ کمدی اجرا می‌کند.

 شعرخوانی حامد عسگری بخش دیگری از این آیین خواهد بود. همچنین محیا ساعدی گوینده، به خوانش بخش‌هایی از کتاب «یوما» نوشته مریم راهی می‌پردازد. 

کتاب «یوما» روایتی از زندگی حضرت خدیجه(س) است و ساعدی روایت گونه‌هایی از لحظه ولادت بانوی اسلام را در این نشست خواهد خواند. از دیگر بخش‌های این نشست تقدیر از برگزیدگان مسابقه داستان کوتاه «نگاهی متفاوت به جایگاه زن و مادر» که توسط کانون «بانوی فرهنگ» برگزار شده، خواهد بود. 

این آیین همزمان با نخستین سالروز افتتاح کانون ادبی «بانوی فرهنگ» برپا می‌شود.  

جشن بانوی فرهنگ از ساعت ۱۶ در سالن فجر فرهنگ‌سرای انقلاب برگزار می‌شود. 

نویسندگان عزیزی که دعوتنامه شرکت در این نشست را دریافت نکرده‌اند، می‌توانند به نشانی @Enghelab_f در تلگرام پیام ارسال کنند تا دعوتنامه رسمی این مراسم را دریافت کنند.
 
فرهنگ‌سرای انقلاب اسلامی در بزرگراه شهید نواب صفوی، تقاطع پل کمیل، ابتدای کمیل شرقی واقع شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره 55408657 تماس بگیرید.
نظر شما