پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۳۰
کد خبر: ۹۶۹۱۷
|
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵
در فرهنگ‌سرای کار و تعاون برگزار شد؛
آیین اختتامیه مسابقه کتابخوانی آفتاب در حجاب، پنجشنبه ۱۷ اسفند در فرهنگ‌سرای کار و تعاون برگزار شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کتابخانه علامه طباطبایی(ره) باهدف ترویج فرهنگ مطالعه به ویژه مطالعه متون دینی، گسترش و تعمیق شناخت شهروندان از الگوهای دینی برنامه «آفتاب در حجاب» را در قالب مسابقه کتابخوانی برگزار کرد که آیین اختتامیه این مسابقه پنجشنبه ۱۷ اسفند در فرهنگ‌سرای کار و تعاون برگزار شد.

 در این مسابقه سوالاتی از محتوی و متن کتاب «خلاصه زندگانی فاطمه زهرا(س)» اثر دکتر سید جعفر شهیدی که توسط دفتر نشر فرهنگ اسلامی به چاپ رسیده است طرح و در دو بخش (توزیع کاربرگ‌های مسابقه و سامانه پیامکی ) به اطلاع  شرکت کنندگان رسید. در بخش توزیع کاربرگ‌های مسابقه تعداد ۲۰۰ برگ دربین مخاطبان توزیع شد که تعداد ۱۵۰ نفر به سوالات پاسخ صحیح داده اند.

در بخش دوم کتاب و سوالات این مسابقه در پرتال فرهنگسرا باآدرس(http://kar.farhangsara.ir  ) نیز برای شرکت کنندگان قابل دسترسی بود و علاقه‌مندان پس از پاسخگویی می‌توانستند جواب مسابقه را  تا ۱۵ اسفند به شماره 2000183733 ارسال کنند یا در بازه زمانی اعلام شده به سوالات پاسخ و برگه پاسخنامه را به کتابخانه علامه طباطبایی(ره) فرهنگ‌سرای کار وتعاون تحویل دهند. در بخش سامانه پیامکی نیز تعداد 556 نفر در مسابقه شرکت کردند.

به سه نفر از برندگان؛ مهسا خانعلی زاده مهربانی، محمد ذوالفقاری و زهرا رضایی که به قید قرعه  انتخاب شده‌اند هدایایی از طرف کتابخانه علامه طباطبایی(ره) فرهنگ سرای کار و تعاون تقدیم شد.
نظر شما