چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۲۴
کد خبر: ۹۶۹۳۲
|
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰
محفل ادبی ققنوس با حضور علاقه‌مندان به شعر و ادب و شعرخوانی شاعران، دوشنبه ۲۱ اسفند در مجتمع فرهنگی هنری نور به استقبال فصل زیبای بهار می‌رود.

انجمن ادبی «ققنوس» به استقبال نوروز می‌رودبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، محفل ادبی «ققنوس» در آستانه فرا رسیدن سال نو و بهار دل انگیز، با حضور شاعران نام آشنا و علاقمه‌ندان به شعر و ادبیات، روز دوشنبه ۲۱ اسفند ساعت ۱۷ با بخش‌های مختلف ادبی و هنری، در مجتمع فرهنگی هنری نور برگزار می‌شود.

در این جلسه مینا آقازاده به عنوان کارشناس مجری برنامه، چندین مجموعه شعر و ترانه با موضوع نوروز و بهار را معرفی کرده و در دو بخش؛ موسیقی زنده سنتی و آذری اجرا می‌شود و در ادامه شاعران مدعو که نام آشنا هستند، به شعرخوانی با موضوع بهار می‌پردازند و به بهترین اشعار هدایایی به رسم یادبود از سوی انجمن ققنوس به صاحبان آثار اهدا می‌شود.

علاقه‌مندان به شعر و ادب برای حضور در این برنامه می‌توانند به مجتمع فرهنگی هنری نور واقع در خیابان آیت الله کاشانی، بین تقاطع ستاری و شاهین، جنب شهر کتاب مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن  44088708  تماس بگیرند.
نظر شما