پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۳۸
کد خبر: ۹۶۹۳۴
|
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲
در سالن مبارک فرهنگ‌سرای بهمن؛
اجرای نمایش «عطا را به لقایش بخشیدن» به نویسندگی مرتضی عبدی و کارگردانی و تهیه کنندگی مژگان جودکی از روز شنبه ۱۹ اسفند در سالن مبارک فرهنگ‌سرای بهمن آغاز شد.
نمایش «عطا را به لقایش بخشیدن» به روی صحنه می رودبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، «عطا را به لقایش بخشیدن» عنوان نمایش جدیدی از گروه نمایشی آوانگارد است که تا ۲۶ اسفند، هر روز از ساعت ۱۸ تا ۱۹ در منطقه ۱۶ روی صحنه می رود.

خلاصه داستان این نمایش نامه درباره عطا فردی جاهل مسلک است که در دوران پهلوی از طرف نظمیه مامور می شود تا بساط تعزیه خوان ها را جمع کرده و بتواند به کارهای غیرعرف خود در ازای این کار ادامه دهد، تا اینکه شبی خوابی می بیند و ...

علی مختاری، مریم محمدوند، میلاد حکیم زاده، حسین رضایی، مصطفی حسینی، احمد خانمحمدزاده، زهرا آذر، حسن جعفرزاده و امیر حسین ستایش نیا در این نمایش 60 دقیقه ای به ایفای نقش می پردازند.

سایر عوامل این اثر نمایشی عبارتند از؛ سحر اقبال (دستیار کارگردان)، مصطفی حسینی (مدیر تدارکات)، زرین سلیمانی و مژگان جودکی (گریمور)، مهتاب ممانی (منشی و مجری صحنه)، مژگان جودکی (طراح صحنه و لباس) و علی مختاری (روابط عمومی).

علاقه‌‌مندان براي تماشاي اين نمایش مي‌توانند به سالن مبارک فرهنگسراي بهمن واقع در انتهاي بزرگراه شهيد نواب صفوي، ميدان بهمن، خيابان شهيد وفائي مراجعه کنند.
نظر شما