جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۵۸
کد خبر: ۹۶۹۶۰
|
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳
فرهنگ‌سرای کار و تعاون در آستانه نوروز و در استقبال از بهار، جشن استقبال از بهار را با حضور نوآموزان پیش دبستانی با عنوان «طراوت بهار» را روز چهارشنبه ۲۳ اسفندماه ۹۶ برگزار می‌کند.
طراوات بهار در فرهنگ‌سرای کار و تعاونبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سید اسماعیل جعفرپور رییس فرهنگ‌سرای کار و تعاون با اعلام خبر جشن استقبال از بهار با حضور نوآموزان پیش دبستانی بیان کرد: ویژه برنامه طراوات از بهار با هدف آشنایی بیشتر کودکان با آیین‌ها و آداب و سنن ایرانی - اسلامی برگزار می‌شود.

وی با توجه به نزدیک بودن عید نوروز گفت: باید آیین‌های خوب ایرانی مانند عید نوروز را به شکل مناسب اجرا نماییم و سنت‌های زیبای گذشتگان را به بهترین شکل به فرزندان خود هدیه دهیم.

سید اسماعیل جعفرپور ادامه داد: آموزش رفتار صحیح و خصوصیات درست اخلاقی باید از دوران کودکی آموزش داده شود تا در فرد اثر گذار باشد.

نمایش آیین‌های عید نوروز، دادن هدیه‌های فرهنگی به نوآموزان به همراه ماهی و تنگ از بخش‌های این برنامه است.

ویژه برنامه «طراوت بهار» چهارشنبه ۲۳ اسفندماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در فرهنگ‌سرای کار و تعاون به نشانی: بزرگراه یادگارامام ره جنوب، تقاطع خیابان هاشمی، پلاک ۷۶ مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۶۶۰۲۹۰۶۰ تماس بگیرند.
نظر شما