جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۲۵
کد خبر: ۹۶۹۶۷
|
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۷
برنامه‌های نوروزی سازمان فرهنگی هنری در بوستان‌های تهران
سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با برپایی غرفه‌های فرهنگی با حال و هوای نوروز در تعدادی از بوستان‌های تهران میزبان علاقه‌مندان است.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، ویژه‌برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به مناسبت فرا رسیدن نوروز با عنوان «پیشواز نوروز» با هدف ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی، ترویج و پاسداشت آیین‌ها و سنت‌های پسندیده فرهنگی و باستانی در نوروز، ارائه خدمات فرهنگی هنری ورزشی برای غنی‌سازی اوقات فراغت شهروندان و آموزش اخلاق شهروندی از ۳ تا ۱۵ فروردین ماه در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران اجرا می‌شود.

یکی از این برنامه‌ها، برپایی غرفه‌های فرهنگی در تعدادی از بوستان‌های شهر تهران است. فرهنگ‌سراهای ملل، امام (ره) و ابن‌سینا در بوستان قیطریه، فرهنگ‌سراهای شفق و سرو در بوستان شفق، فرهنگ‌سرای بهمن در محوطه فرهنگ‌سرا، فرهنگ‌سرای اشراق در محوطه فرهنگ‌سرا و فرهنگ‌سراهای تهرانسر و تهران در بوستان جوانمردان، از ساعت ۱۵ تا ۱۸ روزهای ۵ تا ۱۲ فروردین ماه برنامه‌های متنوع فرهنگی مانند اجرای مسابقات زنده، اجرای موسیقی، نمایشگاه کتاب، توزیع محصولات فرهنگی، ایستگاه سلامت و... خواهند داشت. 

نشانی محل برگزاری این برنامه‌ها را در ادامه مشاهده می‌کنید:

بوستان قیطریه: بزرگراه آیت‌الله صدر، بلوار قیطریه

بوستان شفق: یوسف‌آباد، خیابان سید جمال‌الدین اسدآبادی، خیابان ۲۱

فرهنگ‌سرای بهمن: انتهای بزرگراه شهید نواب صفوی، میدان بهمن، خیابان شهید وفایی

فرهنگ‌سرای اشراق: فلکه دوم تهرانپارس، خیابان جشنواره

بوستان جوانمردان: رود دره کن، حد فاصل بزرگراه شهید همت و شهید حکیم
نظر شما