جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۵۲
کد خبر: ۹۶۹۸۱
|
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱
در نگارخانه مهر فرهنگسرای انقلاب اسلامی برپا شده است؛
تصاویری از زندگی در جنوب کرمان و گوشه‌ای از فعالیت گروه‌های جهادی در آن در نمایشگاه عکس «کریمان کرمان» به تصویر کشیده می‌شود.
«کریمان کرمان»، زندگی مردمان جنوب کرمان در دشواری و لبخندبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه «کریمان کرمان» با ۳۰ قطعه عکس از مناطق جنوبی کرمان و گوشه‌هایی از فعالیت جهادی صورت گرفته در این مناطق را به تصویر می‌کشد. در این عکس‌ها علاوه بر درد و رنج و محرومیت هم وطنانمان در جنوب کرمان، گوشه‌هایی از فعالیت فرهنگی صورت گرفته در این مناطق همانند کتابخانه‌های کپری را می‌توان در این تصاویر به تماشا نشست. در این نمایشگاه آثار عکاسانی همچون، مهدی میرزایی، میثم دوستی، ایمان کهوری و جواد هادی به نمایش در آمده است.

نمایشگاه عکس «کریمان کرمان» با همکاری فرهنگ‌سرای انقلاب اسلامی و گروه جهادی-تبلیغی طریق الحسین(ع) دایر خواهد بود. گروه جهادی تبلیغاتی طریق الحسین(ع) فعالیت خود را از آبان ماه ۱۳۹۰ آغاز کرده و در زمینه‌های اعزام مبلغ، توزیع اقلام ضروری و لوازم التحریر، ساخت مدرسه و مسجد، اجرای طرح آبرسانی روستایی و... اقدام کرده است.

این نمایشگاه که چهارشنبه ۲۳ اسفندماه ۱۳۹۶ گشایش یافته تا هشتم فروردین ۱۳۹۷ به کار خود ادامه خواهد داد. نگارخانه مهر فرهنگ‌سرای انقلاب اسلامی از پنجم فروردین از ساعت ۹ تا ۱۷ فعال خواهد بود.

نگارخانه مهر فرهنگ‌سرای انقلاب اسلامی در بزرگراه شهید نواب صفوی، تقاطع پل کمیل، ابتدای کمیل شرقی واقع شده است.
نظر شما