پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۵۰
کد خبر: ۹۶۹۹۹
|
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۴
سرنا نوازی در فرهنگ‌سرای نوروز ویژه‌برنامه استقبال از بهار ۹۷ در خانه فرهنگ ایرانسرا با حضور تعدادی از هنرمندان موسیقی برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، رویا فتحی مدیر فرهنگی هنری منطقه ۹ و رییس فرهنگ‌سرای رویش با اعلام این مطلب گفت: «فرهنگ‌سرای نوروز» ویژه‌برنامه استقبال از بهار ۹۷ در منطقه ۹ با هدف ترویج سبک زندگی اسلامی-ایرانی، تکریم و پاسداشت گویش‌ها، آداب و رسوم، سنت‌ها و فرهنگ ایرانی و ارتقای روحیه قناعت و ساده‌زیستی در خانه فرهنگ ایرانسرا برپا شده است.

وی گفت: سرنا نوازی بامحوریت موسیقی شناسی اقوام ایرانی با حضور هنرمندان جوان استان لرستان و با هدف شناسایی موسیقی و شناخت ریشه‌های موسیقی لرستان، ۵ تا ۱۲ فروردین ماه از ساعت ۸ تا ۲۰ در خانه فرهنگ ایرانسرا با رویکرد نشاط و شادی و اخلاق و رفتار شهروندی برپا شده است.
 
فتحی گفت: عیدانه نوروز، نوروزنامه، طراحی چهره با کاریکاتور، هنر در نوروز و بازارچه هنری رنگ و وارنگ از جمله غرفه‌های برپا شده در خانه فرهنگ ایرانسرا است.
  
علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از فرهنگ‌سرای نوروز در خانه فرهنگ ایرانسرا از ۵ تا ۱۲ فروردین ماه از ساعت ۸ تا ۲۰ به نشانی:میدان آزادی، ضلع شرقی برج آزادی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن: 66688553 تماس بگیرند.
نظر شما