شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۰۱
کد خبر: ۹۷۰۰۹
|
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶
فرهنگ‌سرای فردوس مجموعه‌ای از نقاشی‌های هنرجویان آموزشگاه هنری آرتا را در نگارخانه پردیسان به نمایش گذاشته است.
نمایشگاه گروهی نقاشی«آرتا» در نگارخانه پردیسانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه «آرتا» شامل مجموعه‌ای دیدنی از آثار هنرجویان نقاشی آموزشگاه آزاد هنری آرتا به سرپرستی «ایمان شاهمرادی» است که یکشنبه ۵ فروردین ماه در گالری یک نگارخانه پردیسان گشایش یافت و تا هجدهم این ماه پذیرای علاقه‌مندان و هنردوستان به ویژه رشته نقاشی است.

ایمان شاهمرادی از سال ۱۳۷۰ فعالیت در زمینه هنرهای تجسمی و نقاشی را آغاز کرد و از محضر استادانی هم‌چون: استاد میلادی، ذوالفقاری، عشوری، هادی پوربروجنی، طاهری ، صادقی و ... بهره گرفته و فعالیت‌های چشمگیر فرهنگی و هنری در طول این سال‌ها داشته است.

وی موسس چندین آموزشگاه و موسسه هنری از جمله: موسسه هنری کلبه هنر، گروه هنری برگ، نگارستان سرو، گروه هنری ارغوان، آموزشگاه هنری آرتا، موسسه سپهر هنر، فروشگاه صنایع دستی سپهر و ... بوده و سابقه تدریس در این موسسات و آموزشگاه‌ها و دیگر مرکز آموزشی نیز در کارنامه هنری وی به چشم می‌خورد. 

شاهمرادی با شرکت در نمایشگاه‌های انفرادی، گروهی و جشنواره‌های متعدد داخلی و خارجی، موفق به کسب رتبه‌های فراوانی شده که می‌توان به دریافت بیش از ۴۰ تقدیرنامه و ارج نامه در طول سال‌ها فعالیت فرهنگی و هنری وی اشاره کرد.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه گروهی می‌توانند تا ۱۸ فروردین ماه ساعت ۹ تا ۱۸ به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهار راه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره ۴۴۰۰۰۲۰۳ تماس بگیرند.
نظر شما