جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۰۹
کد خبر: ۹۷۰۱۹
|
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴
مدیر عامل باغ کتاب از برگزاری اولین نمایشگاه «هنرمندان فردا» در گالری باغ کتاب خبر داد و گفت: «هيئت منتخب داوران از ميان ۶۰۰۰ اثر از هنرمندان سراسر كشور ۱۵۰ اثر را برای ارائه در این نمایشگاه انتخاب کردند.»
150 اثر هنری به نمایشگاه« هنرمندان فردا» راه یافت/////به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ سید مجید حسینی با اشاره به اینکه، گالری هنری باغ کتاب با نخستین نمایشگاه هنرمندان به استقبال بهار می‌رود، اظهار کرد: آثار ۱۵۰ هنرمند تجسمی از سراسر کشور تا ۲۵ فروردین از ساعت ۱۱ تا ۲۱ پذیرای علاقه‌مندان است.
 
وی با بیان اینکه، نخستین نمایشگاه «هنرمندان فردا» با همت آرت سنتر برای كشف و حمايت از استعدادهای هنرمندان جوان شکل می‌گیرد، افزود: این آثار متعلق به جوان‌ترین هنرمندان ایران است و با قیمت پایه ۵۰۰ هزار تومان تا ۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

مدیر عامل باغ کتاب، تصریح کرد: «آرت سنتر برای تشويق و حمايت هنرمندان برگزيده، از آثار هنرمند رتبه اول نمایشگاه «هنرمندان فردا» نمایشگاه انفرادی و از آثار هنرمندان ۱۰رتبه اول، نمايشگاهی بزرگ در باغ كتاب برگزار می‌کند.

سید مجید حسینی ادامه داد: همچنين اين آثار در نمايشگاه‌های معتبر خارجی ارائه شده و ۱۰ اثر برگزيده آن خريداری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از ۱۸ اسفند هم‌زمان با افتتاح نمایشگاه، بانک اطلاعات هنرمندان هم در گالری هنری باغ کتاب آغاز کرده‌است، عنوان کرد: هنرمندان تجسمی برای تكميل منبع كامل و دسترسی به اطلاعات می‌توانند رزومه و تصاوير متنوع آثارشان بر روی CD، اطلاعات فردی، رزومه، پرتره هنرمند و تکمیل فرم مربوطه به گالری هنری باغ کتاب مراجعه کنند.

مدیر عامل باغ کتاب در پایان گفت: در آینده‌ای نزدیک از آثار برگزيده بانك اطلاعات هنرمندان نيز نمايشگاه انفرادی و گروهی در داخل و خارج از كشور برگزار می‌شود.
نظر شما