جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۲۰
کد خبر: ۹۷۰۲۴
|
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱
«نوروزگاه تهران» میزبان مردم تهران؛
بلوار کشاورز این روزها به نورزگاه تبدیل شده است. نوروزگاه یعنی جایی برای جمع شدن در کنار هم و شادی دسته جمعی. این روز‌های بلوار کشاورز را که تا ۱۱ فروردین ادامه دارد از دست ندهید.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نوروز فصل تازه شدن است. فصل شروع دوباره. شروعی برای زندگی دوباره، برای هدف داشتن، امیدوار بودن، تلاش کردن، برای مهربان بودن و دوباره خندیدن. نوروز فصل کنار هم بودن است. فصل جشن گرفتن دسته جمعی در هوایی که عطر گل و شکوفه دارد. نوروز فصل بلند خندیدن است.
 
نوروز فصل تهران است. یعنی در نوروز باید در تهران بمانی و به جبران تمام شلوغی‌هایش، تمام روزهایی که ساعت‌هایت را پشت ترافیک از دست داده‌ای زندگی کنی. باید تهران بمانی و از هوای پاک آن، از خلوتی پشت چراغ قرمز‌ها و از خنده و شادی‌ مردم لذت ببری. باید تهران بمانی و در بلوار کشاورز، خیابان ولیعصر، پارک لاله قدم بزنی.

بلوار کشاورز در تعطیلات نوروز به «نوروزگاه» تبدیل شده است. نوروزگاه یعنی جایی برای جمع شدن در کنار هم و شادی دسته جمعی. هر روز تا ۱۱ فرودین از ساعت ۱۵ مردم در پیاده‌راه بلوار کشاورز دور هم جمع می‌شوند تا باهم بخندند،‌با هم دست بزنند و با هم از نوروز و تهران لذت ببرند.

«نوروزگاه تهران» برنامه‌ای است که به صورت مشترک از سوی سازمان فرهنگی هنری و سازمان زیباسازی شهرداری تهران در پیاده راه بلوار کشاورز برگزار می‌شود. مردم تهران و کسانی که تهران را برای مسافرت و بازدید انتخاب کرده‌اند می‌توانند یک عصر بهاری خود را قدم زنان به سمت بلوار کشاورز بروند تا در این برنامه شرکت کنند و در کنار مردم به موسیقی‌های محلی گوش دهند، نمایش‌های خیابانی و خیمه شب بازی ببینند. پای قصه گویی و شعر خوانی بنشینند و تماشاگر حاجی فیروز و شعر و نمایش‌هایش باشند.

همچنین با قدم زدن در بلوار کشاورز می‌توانند از غرفه‌ها بازدید کنند. این غرفه‌ها محصولات هنری، مجسمه سازی، طراحی پرتره، نقاشی کودک، عکس‌های تهران قدیم و... ارائه می‌دهند.

بلوار کشاورز این روز‌ها به یک نوروزگاه تبدیل شده است. حال و هوای خوب این روزهایش را که تا ۱۱ فرودین هم بیشتر ادامه ندارد، از دست ندهید.

نظر شما