جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۴۴
کد خبر: ۹۷۰۲۶
|
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶
سید اسماعیل جعفرپور رییس فرهنگ‌سرای کار و تعاون از برگزاری مشاوره تحصیلی در کتابخانه علامه طباطبایی(ره) منطقه ۹ در روزهای ۷ و ۸ فروردین ماه خبر داد.
مشاوره تحصیلی در کتابخانه علامه طباطبایی (ره) در منطقه۹به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، رییس فرهنگسرای کار با اعلام خبر برگزاری مشاوره تحصیلی در کتابخانه علامه طباطبایی گفت: از اسفندماه سال گذشته برنامه‌ریزی‌های لازم برای انجام مشاوره تحصیلی در کتابخانه‌های منطقه ۹ انجام شده است.

وی گفت: کتابخانه علامه طباطبایی(ره) فرهنگ‌سرای کار و تعاون به منظور افزایش انگیزه تحصیلی برای داوطلبان کنکور کارگاه‌های مشاوره فردی و گروهی را برای علاقه‌مندان برگزار می‌کند.

جعفر پور اظهار داشت: با توجه به اینکه فضای خانه‌ها در تعطیلات عید معمولاً به دلیل دید و بازدید، شلوغ و نامناسب برای مطالعه است، ضمن فراهم کردن فضای آرام برای مطالعه در کتابخانه علامه طباطبایی(ره) فرهنگ‌سرای کار و تعاون و ارائه خدمات مشاوره تحصیلی به مخاطبان، از جمله خدماتی است که در کاهش استرس و بهره‌مندی بیشتر از فرصت باقی مانده برای شرکت کنندگان کنکور فراهم کرده ایم. 

رییس فرهنگسرای کار و تعاون در پایان گفت: افزایش میزان مطالعه مفید، هدفمند و اثربخش و افزایش نقش کتاب‌خوانی و مطالعه از دیگر اهداف اجرایی این کارگاه‌ها است.

کتابخانه علامه طباطبایی (ره) با داشتن کتاب‌های تخصصی در حوزه کار و کارآفرینی همه روزه به جز روزهای تعطيل از ساعت ۸ تا ۲۰، در خدمت شهروندان است. همچنين سالن مطالعه روزهاي زوج مختص بانوان و روزهاي فرد به آقايان اختصاص دارد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی بزرگراه یادگار امام(ره) جنوب، تقاطع خیابان هاشمی، پلاک۷۶، فرهنگ‌سرای کار و تعاون، کتابخانه علامه طباطبایی(ره) مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۶۶۰۴۶۹۴۵ تماس بگیرند.
نظر شما