جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۳۹
کد خبر: ۹۷۰۲۹
|
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱
شهردار تهران عصر سه‌شنبه هشتم فروردین‌ماه با حضور در پیاده راه بلوار کشاورز از «نوروزگاه تهران» بازدید کرد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، محمدعلی نجفی شهردار تهران عصر دیروز هشتم فروردین ماه با همراهی سعید اوحدی رییس سازمان فرهنگی هنری، ولی‌الله شجاع‌پوریان معاون امور اجتماعی و فرهنگی، جمعی از مدیران شهرداری تهران و جمعی از هنرمندان از «نوروزگاه تهران» در پیاده‌راه بلوار کشاورز دیدن کرد.

محمدعلی نجفی در بازدید از نوروزگاه تهران در پیاده‌راه بلوار کشاورز، با بیان اینکه امسال در نوروز شهرداری برنامه‌های ابتکاری تازه‌ای را به اجرا گذاشته که یکی از آنها نوروزگاه بلوار کشاورز است، افزود: هدف ما این است که فرهنگ و هنر ایرانی را به بازدید کنندگان، همشهریان و توریست ها معرفی کنیم.

شهردار تهران اضافه کرد: هدف دوم ما این است که با اجرای این برنامه‌ها همراه با طبیعت که نو شده و همه چیز تازه، جذاب و سرزنده می‌شود، ما هم یک نوع سرزندگی و نشاط را به جامعه عرضه کنیم. ما به دنبال آن هستیم تا فضایی ایجاد کنیم که همشهریان در زندگی روزمره خود از طرب و نشاط بیشتری برخوردار باشند.

«نوروزگاه تهران» برنامه‌ای است که به صورت مشترک از سوی سازمان فرهنگی هنری و سازمان زیباسازی شهر تهران تا ۱۱ فروردین ماه در پیاده‌راه بلوار کشاورز برگزار می‌شود. 
مطالب مرتبط
نظر شما