شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۳۸
کد خبر: ۹۷۰۳۷
|
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷
الهام فخاری عضو شورای شهر تهران و رییس شورای اسلامی استان تهران عصر سه‌شنبه هفتم فروردین ماه از ویژه‌برنامه‌های نوروزی خانه فرهنگ ایرانسرا بازدید کرد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، الهام فخاری عضو شورای شهر تهران و رییس شورای اسلامی استان تهران عصر سه‌شنبه هفتم فروردین ماه از ویژه‌برنامه‌های نوروزی خانه فرهنگ ایرانسرا در منطقه ۹ بازدید کرد. رؤیا فتحی مدیر فرهنگی هنری منطقه ۹ و رییس فرهنگ‌سرای رویش، داود لطفی قائم‌مقام شهرداری منطقه ۹، شهریار رشید علی پور معاون اجتماعی شهرداری منطقه ۹ و نعمت‌الله پایان رییس برج آزادی  نیز در این بازدید حضور داشتند. 

فخاری در بازدید از خانه فرهنگ ایرانسرا گفت: رویدادهای نوروزی امسال با وجود هزینه‌های کم دستاوردهای مثبت و بسیار ارزشمندی در بر داشته است. استقبال مردم نشان‌دهنده رضایت آنان است و فرصتی برای حضور طبقات اجتماعی گوناگون به ویژه در میدان آزادی فراهم شده که یک ارزش متمایز و ممتاز برای منطقه ایجاد کرده است. 

وی افزود: برای بهبود کار مجموعه، همکاری نهادهای مؤثر که زمینه‌ساز و تسهیل گر بوده‌اند، ستودنی است. همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، شهرداری منطقه 9 و برج آزادی نمونه‌ای از تلاش مشترک برای مردم است.

اجرای موسیقی محلی لرستان و برپایی سیاه چادر، عیدانه نوروز، نوروزنامه، طراحی چهره با کاریکاتور، هنر در نوروز، ایستگاه خلاقیت کودک و بازارچه هنری رنگ و وارنگ از جمله غرفه‌های برپا شده در خانه فرهنگ ایرانسرا است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از فرهنگ‌سرای نوروز در خانه فرهنگ ایرانسرا تا ۱۲ فروردین ماه از ساعت ۸ تا ۲۰ به نشانی: میدان آزادی، ضلع شرقی برج آزادی مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن: ۶۶۰۵۳۳۷۸ تماس بگیرند.


نظر شما