جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۰۵
کد خبر: ۹۷۰۴۰
|
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷
بزرگ‌ترین باغ کتاب خاورمیانه در نوروز ۹۷ میزبان شهروندان تهران و مسافران نوروزی است.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، باغ کتاب تهران به عنوان بزرگ‌ترین باغ کتاب خاورمیانه و بزرگ‌ترین کتابفروشی مسقف جهان یکی از مهم‌ترین مراکز گردشگری شهر تهران محسوب می‌شود که در ایام نوروز می‌تواند مقصد مناسبی برای شهروندان تهران و مسافران نوروزی پایتخت باشد. 
 
باغ کتاب تهران با فضایی در حدود ۶۵ هزار متر مربع و در مجاورت کتابخانه ملی در تپه‌های عباس‌آباد ساخته شده است. این مرکز فرهنگی عظیم شامل دو بخش خردسال و کودک و نوجوان و بخش بزرگسال و عمومی است. بخش باغ علم نیز سه فاز دارد که شامل بخش‌های دو تا هشت سال، هشت تا دوازده سال و دوازده تا هجده سال است.
 
در نوروز ۹۷ برای زیرمجموعه‌های باغ کتاب تخفیف‌های گوناگونی در نظر گرفته شده که شهروندان با خرید یا استفاده از یک مجموعه می‌توانند بن تخفیف همه قسمت‌های دیگر را دریافت کنند. 
 
برای بهره‌مندی بهتر شهروندان در همه فضاهای باغ کتاب از ۱۰ تا ۳۰ درصد تخفیف در نظر گرفته شده است و شهروندان می‌توانند در ایام نوروز با حضور در باغ کتاب از برنامه‌های گوناگونی مانند نوروزخوانی و نقالی، ایستگاه نوروزی کودک، موسیقی و حرکات آیینی، دکورهای هفت‌سین عکاسی و عمو نوروز و... به طور رایگان استفاده کنند.

کافه کودک، کافه هنر و فروشگاه‌های کتاب کودک و نوجوان و بزرگسال هم در ایام نوروز برنامه‌های متنوع و مفرحی را برای شهروندان در نظر گرفته‌اند.

شهروندان هر روز از ساعت ۱۰ تا ۲۲ می‌توانند از مسیرهای زیر به باغ کتاب تهران مراجعه کنند:

میدان ونک، بزرگراه حقانی، مسیر غرب به شرق، بعد از تقاطع بزرگراه شهید مدرس، خروجی کتابخانه ملی، باغ کتاب تهران 

بزرگراه شهید همت، مسیر شرق به غرب، بعد از خروجی بزرگراه حقانی، خروجی باغ‌موزه دفاع مقدس و باغ کتاب تهران. 

متروی حقانی، ۱۰ دقیقه پیاده‌روی از میان باغ‌موزه دفاع مقدس، بعد از پل، باغ کتاب تهران (مسیر مستقیم) 

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های: ۳ - ۹۶۰۴۵۷۰۰ تماس بگیرند.

نظر شما