پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۳۷
کد خبر: ۹۷۰۴۱
|
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱
ثبت نام در بخش باشگاه سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر در پایگاه سینماتیکت آغاز شده و علاقه‌مندان می‌توانند با حضور در باغ کتاب تهران و پردیس‌های سینمایی چارسو، کوروش، آزادی و فرهنگ به عضویت این باشگاه دربیایند.
عضو باشگاه جشنواره جهانی فیلم فجر شویدبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، به منظور تسهیل در فرآیند ثبت نام در باشگاه جشنواره جهانی فیلم فجر و دریافت تخفیف ویژه در خرید بلیت فیلم های سی و ششمین دوره این رویداد سینمایی، پرتال ویژه ثبت نام در سایت سینماتیکت فعال شد.

علاقه‌مندان حوزه سینمای بین الملل با ثبت نام در سایت جشنواره یا سینما تیکت می توانند از مزایای عضویت در باشگاه جشنواره جهانی فیلم فجر برخوردار شوند.

همچنین پایگاه های نوروزی باشگاه جشنواره جهانی فیلم فجر از ۵ تا ۱۷ فروردین ماه در پردیس های سینمایی چارسو، کورش، آزادی، باغ کتاب و فرهنگ برپا است و در صورت بروز مشکل در ثبت نام می توان به آنها مراجعه کرد.

مزایای عضویت در باشگاه جشنواره جهانی فیلم فجر شامل خرید بلیت فیلم های سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر با تخفیف ۵۰ درصد (تا سقف ۱۵۰ هزار تومان و نهایتا ۳۰ بلیت)،  بهره مندی از تخفیف ۵۰ درصدی برای خرید هدایای جشنواره است.

همچنین اولویت در ثبت نام کارگاه های آموزشی باشگاه جشنواره جهانی فیلم فجر، قرعه کشی روزانه هنگام دریافت کارت عضویت، قرعه کشی بلیت اختتامیه با ظرفیت محدود، اهدای جایزه به اعضای فعال باشگاه، امکان ورود به پردیس چارسو (کاخ جشنواره) با همراه داشتن بلیت هر سانس از دیگر مزایایی است که برای اعضای باشگاه جشنواره درنظر گرفته شده است.

ارتباط با باشگاه جشنواره جهانی فیلم فجر از طریق اینستاگرام fiffclub@ و پشتیبانی تلگرام fiffclub-support@ امکانپذیر است.

آدرس سایت رسمی جشنواره Fajriff.com و پست الکترونیکی جشنواره Info@Fajriff.com است.

سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر ۱۹ تا ۲۷ آوریل ۲۰۱۸ (۳۰ فروردین تا ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷) به دبیری سیدرضا میرکریمی در تهران برگزار می‌شود.

نظر شما