جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۰۳
کد خبر: ۹۷۰۴۵
|
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹
رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در بازدید از جشنواره نوروزگار برج میلاد گفت: حضور جدی مردم در این جشنواره خود شاخص خوبی برای ارزیابی جشنواره نوروزگار برج میلاد است.
 به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سعید اوحدی با بیان این مطلب گفت: برپایی چنین جشنواره ای آنهم با این کیفیت کار بسیار ارزشمندی است. نوروز ظرفیت بسیار بزرگی برای خانواده ها و شادی آنها دارد و برج میلاد بخوبی از این ظرفیت استفاده کرده است.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه خودروهای کلاسیک کار بسیار جذابی برای جوانان کشور است. همچنین برپایی غرفه های صنایع دستی نیز برای معرفی هنر- صنعت کشورمان بسیار کار ارزشمندی بود. از دیگر نکات قابل توجه این جشنواره برپایی شهر مشاغل ویژه کودکان بود که از ابتدای کودکی آنها را با مهارت های  خود آشنا می کنند تا بتوانند براساس علایق و توانایی های خود برنامه ریزی شایسته ای برای آینده شغلی خود داشته باشند که اینها همه در نوع خود قابل تقدیر وستایش است.

به گفته اوحدی، به زعم بنده برپایی چنین جشنواره ای در چنین حد و قواره ای در برج میلاد بسیار اتفاق بزرگ و خوبی است و امیدوارم در سال های آینده شاهد توسعه آن در ابعاد دیگر باشیم.
مطالب مرتبط
نظر شما