جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۵۲
کد خبر: ۹۷۰۴۶
|
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۵
در نگارخانه مهر فرهنگ‌سرای انقلاب اسلامی برپاست؛
درآستانه روز جمهوری اسلامی، نمایشگاه عکس «جشن آری» با عکس هایی از پرچم سه رنگ کشورمان و مرور پیام تاریخی امام خمینی(ره) پس از رای گیری جمهوری اسلامی آغاز به کار کرد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در این نمایشگاه که آیین افتتاح آن پنجشنبه نهم فروردین ماه برگزارشد، 12 قاب با مرور بخش هایی از پیام حضرت امام خمینی(ره) پس از رای قاطع مردم به جمهوری اسلامی با عکس هایی از امیر علی جوادیان، سعید صادقی، فرزانه فرح بخش، داوود عامری، مرضیه ایوتین، محمدرضا علی مددی ، منصوره معتمدی، حسن فتاحیان، مهدی منعم، حامد فرج الله و محمدرضا امیری در نگارخانه مهر فرهنگسرای انقلاب اسلامی به نمایش در آمد عکس های نمایشگاه «جشن آری»، آثار برگزیده جشنواره پرچم هستند و در قطع 50*70 چاپ شده اند. این نمایشگاه تا شانزدهم فروردین ماه دایر خواهد بود. همچنین این آثار در محوطه فرهنگسرای انقلاب اسلامی در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

نگارخانه مهر فرهنگسرای انقلاب اسلامی در بزرگراه شهید نواب صفوی، تقاطع پل کمیل، ابتدای کمیل شرقی واقع شده است و از ساعت 9 تا 19 در روزهای غیرتعطیل میزبان علاقه‌مندان خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 9-55419057 تماس بگیرید.
نظر شما