جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۰۴
کد خبر: ۹۷۰۵۳
|
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳
مرکز آموزش سازمان فرهنگی هنری برگزار می‌کند؛
مرکز آموزش سازمان فرهنگی هنری با همکاری جهاد دانشگاهی در سال ۱۳۹۷ دوره‌های «تربیت مربی مهد و پیش دبستان» را برای مربیان شاغل در مرکز آموزش مناطق ۲۲گانه تهران برگزار می‌کند.
دوره «تربیت مربی خانه‌های کودک» آغاز شدبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ مرکز آموزش سازمان فرهنگی هنری به منظور ارتقا دانش و به روز رسانی اطلاعات مربیان مهد و پیش دبستان، با برنامه ریزی، طراحی و اجرای دوره‌های آموزشی «تربیت مربی مهد و پیش دبستان» تلاش می‌کند بخشی از نيازهای آموزش این گروه از مدرسان را پوشش دهد.

پروانه دوستی رییس مرکز آموزش سازمان فرهنگی هنری بیان کرد: مرکز آموزش با استفاده از  فناوری‌های نوین و بهره‌مندی از تجارب ارزشمند و پژوهشی مربیان متخصص جهاد دانشگاهی، در زمينه آموزش‌های كوتاه مدت، دوره «تربیت مربی مهد و پیش دبستان» را برای تمام مربیان خانه‌های کودک مناطق ۲۲ گانه تهران در فروردین ماه آغاز می‌کند.

وی  ارتقا سطح دانش و بروزرسانی معلومات مربیان، ضرورت آموزش‌های نوین به کودکان، آشنایی مربیان با اختلالات رفتاری و یادگیری دوران کودکی، آشنایی با ویژگی‌های دوران رشد کودکان ۴ تا ۶ سال، آشنایی با روش‌های جدید تدریس در خانه‌های کودک را از اهداف اصلی این دوره برشمرد.

رییس مرکز آموزش سازمان فرهنگی هنری بیان کرد: دوره‌های تربیت مربی خانه‌های کودک از شنبه ۱۸ فروردین در ۲۴ جلسه ۵ ساعته در مرکز آموزش سازمان فرهنگی هنری برگزار می‌شود.

در این دوره عناوینی همچون؛ روانشناسی رشد، آشنایی با شیوه‌های قصه گویی و نمایش خلاق، آشنایی با کمک‌های اولیه، آشنایی با اختلالات رفتاری و عاطفی کودکان، آموزش مفاهیم اجتماعی و دینی و... توسط استادان مجرب در این حوزه، آموزش داده می‌شود.  

همچنین پس از اتمام این دوره به شرکت کنندگان گواهی پایان دوره از سوی جهاد دانشگاهی و سازمان فرهنگی هنری اعطا خواهد شد.
نظر شما