جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۴۲
کد خبر: ۹۷۰۵۵
|
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۴
رییس سازمان فرهنگی هنری سه‌شنبه ۱۴ فروردین در فرهنگ‌سرای اندیشه با کارکنان این سازمان دیدار نوروزی داشت و گفت: در سال جدید اصل را بر ضابطه‌مند بودن کارها قرار دهیم و به خلاقیت و نوآوری در کارها توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، دیدار نوروزی سعید اوحدی رییس سازمان فرهنگی هنری با کارکنان این سازمان سه‌شنبه ۱۴ فروردین در سالن فرهنگ‌سرای اندیشه برگزار شد. در این دیدار نوروزی معاونان و مدیران سازمان فرهنگی هنری نیز حضور داشتند.

اوحدی: در سال جدید اصل را بر ضابطه‌مند بودن کارها قرار دهیم

اوحدی با تبریک سال نو گفت: به دلیل گستردگی فرهنگ‌سرا ها و به خاطر به جا آوردن دیدارنوروزی از نزدیک، دورهم جمع شده‌ایم تا با تبریک سال نو از زحمات همکاران در ایام تعطیل نوروز تشکر کنم. حدود ۱۰ درصد از همکاران ما در ایام تعطیل مشغول فعالیت در فرهنگ‌سراها و برنامه «نوروزگاه تهران» بودند.

وی افزود: در بازدید نوروزی که از چند فرهنگ‌سرا در نوروز داشتم، شاهد حضور جوان‌ها در کتابخانه‌ها بودیم. این اتفاق برای من خیلی ارزشمند است. من درخواست کردم مستند کاملی از کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری تهیه شود، به این دلیل که شاید شهرداری تهران از زحمت و فعالیت شما در حوزه کتابخانه و اعتماد و استقبال مردم از این مراکز فرهنگی، اطلاعی نداشته باشد. همچنین نیم درصد از بودجه شهرداری به نهاد کتابخانه‌ها تخصیص داده می‌شود. سازمان فرهنگی هنری حدود ۴۰۰ کتابخانه دارد اما متاسفانه هیچ بهره‌ای را این بودجه نبرده ایم. این مستند می‌تواند برای گرفتن این بودجه و احقاق حق کمک بزرگی باشد.

اوحدی درباره ویژه‌برنامه «نوروزگاه تهران» گفت: بعد از اتفاقی که در برج میلاد افتاد، برای برگزاری این ویژه‌برنامه جلسات مختلفی برگزار شد. این را عزت بزرگی برای خانواده بزرگ سازمان فرهنگی هنری می‌دانم که بسیار با درایت و تدبیر برنامه سنگینی همچون نوروزگاه را به مدت ۸ روز در بلوار کشاورز و بدون کوچک‌ترین حاشیه‌ای برگزار کردند.

توجه ویژه به خلاقیت و نوآوری در فعالیت‌ها / در سال جدید اصل را بر ضابطه‌مند بودن کارها قرار دهیم

وی افزود: قبل از ایام نوروز زمان نداشتیم تا درباره برنامه‌های کاری سازمان فرهنگی هنری صحبت کنیم. در سال جدید اصل را بر ضابطه‌مند بودن کارها بگذاریم. تقاضای بنده از همه این است که خلاقیت و نوآوری در کار را جدی بگیرند تا بتوانیم از ایده‌ها استفاده کنیم. برای شروع کار ایام نیمه شعبان را پیش رو داریم که می توانیم یک جشنواره با عنوان «جشنواره انتظار» برگزار کنیم که هم شروعی برای سال جدید باشد و هم برای ماه مبارک رمضان آماده شویم.

رییس سازمان فرهنگی هنری بیان کرد: امروز با تحولاتی که در جامعه شاهد هستیم، تعیین کردن شاخص، کار سختی نیست و شاخصی بالاتر از حال شهدا و خانواده‌های معظم آنها وجود ندارد. خدمت کردن در حوزه فرهنگ نیز چنین شرایطی دارد و باید برای محیط کارمان این شاخص را در نظر داشته باشیم. با توجه به دغدغه‌های مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگ، مسئولیت سنگینی به عهده ماست.انشالله به همت و کمک شما بتوانیم دغدغه و انتظاری که رهبر از سازمان فرهنگی هنری دارد را برآورده کنیم.

اوحدی در پایان با بیان اینکه این نشست برای عرض تبریک و آرزوی موفقیت برای همکاران برپا شده، گفت: امیدوارم سال ۹۷ سالی سرشار از موفقیت و تندرستی و نشاط برای همه مردم ایران و به ویژه خانواده بزرگ سازمان فرهنگی هنری باشد و آنچه در دعای سال تحویل از خدا خواسته‌اید، محقق شود و به بهترین احوال برسید.


نظر شما