شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۵۸
کد خبر: ۹۷۰۸۹
|
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱
کتابخانه علامه جعفری، جلسات ترجمه و تفسیر نهج البلاغه از دیدگاه علامه محمدتقی جعفری(ره) را طی سه اجرا در فصل بهار برگزار می‌‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، جلسات دینی «حرف‌های فیروزه‌ای» با هدف تبیین معنای زندگی و اصول معنادار آن از منظر نهج البلاغه با حضور حجت‌‌الاسلام و المسلمین موسی حسنی در فصل بهار طی ۳ جلسه در تاریخ‌های ۲۰ فروردین، ۳ و ۱۷ اردیبهشت ماه ساعت ۱۶ در محل کتابخانه شخصی علامه جعفری(ره) برگزار می‌شود.

حجت‌‌الاسلام و المسلمین موسی حسنی از شاگردان علامه، به عنوان سخنران این جلسات، خطبه ۱۷ نهج البلاغه را در فصل بهار ترجمه و تفسیر خواهد کرد.

مجموعه فاخر ترجمه و تفسیر نهج البلاغه اثر بی بدیل زنده یاد علامه محمدتقی جعفری(ره)، در ۲۷ جلد توسط این عالم فرزانه نگاشته شده و مرجع دینی گرانبهایی به شمار می رود.

علاقه‌مندان برای حضور در اولین نشست فصل بهار، می‌توانند فردا دوشنبه ۲۰ فروردین ساعت ۱۶ به کتابخانه علامه جعفری واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت‌الله کاشانی، خیابان حسن‌آباد، انتهای کوچه چهارم مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 44091043 تماس بگیرند.

 
نظر شما