پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۰۵
کد خبر: ۹۷۰۹۴
|
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸
چهارمین سال جشن تولد پدربزرگ و مادربزرگ‌ها با عنوان «پدر مهربانی» با حضور رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، شهردار منطقه ۱۷ و بیش از ۵۰۰ پدر و مادر شهید در فرهنگ‌سرای بهاران برگزار می‌شود.
چهارمین جشن تولد پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها در منطقه ۱۷به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ برنامه «پدر مهربانی» به مناسبت ماه مبارک رجب با موضوع جشن تولد پدربزرگ و مادر بزرگ‌ها، با مشارکت شهرداری منطقه ۱۷ و پایگاه مقاومت بسیج حبیب‌بن‌مظاهر به نیابت از ۴ هزار شهید منطقه ۱۷ با حضور چهره‌های مطرح فرهنگی مذهبی شهر تهران اجرا می‌شود.
 
در جشن تولد پدر بزرگ‌‌ها و مادربزرگ‌ها از مقام شامخ و والای پدران و مادران شهدا که در تربیت، تعالی، تکامل و عروج آن مردان آسمانی که نقش بی بدیل و کم نظیر داشتند تجلیل می‌شود.
 
در این برنامه سعید اوحدی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، امیر محسنی شهردار منطقه ۱۷ و جمع کثیری از چهره‌های فرهنگی مذهبی منطقه و بیش از ۵۰۰ پدر و مادر شهید به عنوان مهمانان ویژه حضور دارند.

اجرای موسیقی آذری «ایران عاشقلار»، سخنرانی، پخش کلیپ، بریدن کیک و تجلیل از پدران و مادران شهدای منطقه از برنامه‌های این مراسم است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این مراسم چهارشنبه ۱۰ صبح به نشانی: میدان ابوذر، خیابان سجاد جنوبی، میدان بهاران، بوستان بهاران، مرکز همایش‌های فرهنگی هنری، فرهنگ‌سرای بهاران مراجعه کنند.

نظر شما