جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۴۷
کد خبر: ۹۷۱۲۲
|
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹
نمایش کودک «شاهزاده اژدها» به نویسندگی «آتسا شاملو» و به کارگردانی «راحله شمس آبادی» از روز یکشنبه ۲۶ فروردین ماه در پردیس تئاتر تهران روی صحنه می‌رود.
«شاهزاده اژدها» به پردیس تئاتر تهران می‌آیدبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشِ کودک «شاهزاده اژدها» به نویسندگی «آتسا شاملو» و به کارگردانی «راحله شمس آبادی» از روز یکشنبه ۲۶ فروردین ماه در تماشاخانه استاد محمد پردیس تئاتر تهران اجرای خود را آغاز می‌کند و تا ۱۲ اردیبهشت به اجرای خود ادامه خواهد داد.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «شاهزاده ای توسط وزیر قصر طلسم می‌شود و تبدیل به شاهزاده اژدها می‌شود. مهربان، خدمتکار شاهزاده متوجه می‌شود که طلسم او توسط عصاره گل طلایی واقع در کوه قاف باطل می‌شود. شاهزاده با تلاش و امید به سمت کوه می‌رود و با موانع زیادی برخورد می‌کند و پس از شکست غول نامرئی و عبور از حیله وزیر موفق می‌شود گل را بیابد و طلسم را باطل کند.»
 
در نمایش «شاهزاده اژدها» محسن ابوالفتحی، سید سینا حاجی آباد و راحله شمس آبادی ایفای نقش می‌کنند.
 
سایر عوامل این نمایش عبارتند از: دستیاران کارگردان: مژده سرلکی، آرزو جابری/ طراح صحنه: آرش شریف زاده/ طراح و ساخت عروسک: فاطمه عباسی/ آهنگسازان: تومیک تاروردیانس، داریوش مشکین/ طراح پوستر: مریم علی نیا/ تبلیغات: مبینا احرار.

نمایش کودک «شاهزاده اژدها» در نوبت صبح با هماهنگی قبلی ویژه مدارس روی صحنه می‌رود.

نظر شما