جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۱۳
کد خبر: ۹۷۱۳۵
|
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۱
مادر شهید منوچهر مجیدیان در «ستارگان پرفروغ» منطقه ۱۰
رییس فرهنگ‌سرای عطار نیشابوری در نخستین برنامه «ستارگان پرفروغ» منطقه ۱۰ در سال جدید، از مادر شهید منوچهر مجیدیان تجلیل کرد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در نخستین برنامه «ستارگان پرفروغ» در سال جدید که سه‌شنبه ۲۱ فروردین ماه در خانه شهید منوچهر مجیدیان برگزار شد، محمدرضا جمالی مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۰ به همراه رییس خانه موزه شهیدان اقبالی به منظور گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای منطقه ۱۰ با خانواده شهید مجیدیان دیدار و از مادر وی تجلیل کرد.  

مادر شهید در این دیدار گفت: منوچهر فرزند ارشد خانواده بود. پنج ماه مانده بود که خدمت سربازی او شروع شود، نامه‌اش را زودتر گرفته بود و به من گفت مادر می‌خواهم به جبهه بروم، فقط خواهش می‌کنم فعلاً به پدرم نگو. آن زمان مصادف بود با رحلت حضرت امام خمینی (ره) و تصویب قطعنامه ۵۹۸ منوچهر اشتیاق زیادی برای رفتن به جبهه داشت. در آخرین دیدارمان یعنی ۶ روز بعد از آخرین مرخصی از همه خداحافظی کرد. حدوداً ۴۰ روز مانده بود که خدمت سربازی‌اش تمام شود به شهادت رسید.

شهید منوچهر مجیدیان متولد اردیبهشت ماه ۱۳۴۷ در تهران بود و ۲۵ آبان ماه ۱۳۶۸ در درگیری مسلحانه با منافقان در پایگاه دو گوش در منطقه بانه کردستان به شهادت رسید. 

گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای والامقام منطقه ۱۰ به همراه پاسداشت فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت در قالب دیدار و تکریم خانواده  شهدا بر اساس فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر «تلطف و احوالپرسی از خانواده شهدا» از اهداف برنامه «ستارگان پرفروغ» است که هر هفته سه‌شنبه‌ها به همت خانه موزه شهیدان اقبالی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این برنامه می‌توانند به نشانی: بزرگراه نواب صفوی (شمال به جنوب)، خیابان کمیل غربی، بعد از چهارراه قلیچ‌خانی، خانه موزه شهیدان اقبالی مراجعه کنند یا با شماره تلفن: ۶۶۶۹۱۵۴۶ تماس بگیرند.


نظر شما