جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۳۷
کد خبر: ۹۷۱۳۹
|
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۷
پنجمین محفل طنز و مطایبه «شکرستان» یکشنبه ۲۶ فروردین ماه ساعت ۱۷ در خانه فرهنگ آیه برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، محفل ادبی «شکرستان» با هدف ایجاد روحیه نشاط و شادابی میان شهروندان، اعتلای شعر طنز، فراهم آوردن فرصتی برای ارائه سروده‌های طنزآمیز شاعران جوان، شناسایی، جذب و پرورش ادبی و خلاقیت جوانان هنرمند در مسیر ارتقای دانش و همچنین ایجاد شور و هیجان و فراهم کردن یک روز به یاد ماندنی و شاد برای شهروندان به ویژه ساکنان فرهنگ دوست شهرک اکباتان و محله بیمه برگزار می‌شود.
 
کارشناس مجری این محفل، «شروین سلیمانی» از شاعران طنزپرداز و خوش قریحه کشور است. شعرخوانی طنزپردازان مطرح از جمله «فرامرز ریحان صفت» و پخش نت خند شامل کلیپ و عکس‌های طنزآمیز، برگزاری مسابقه ادبی طبع آزمایی، معرفی برگزیدگان و اهدای جوایز از دیگر بخش‌های این محفل طنز است.
 
با توجه به نیاز ساکنان شهرک اکباتان به برپایی چنین جلساتی که سبب ارتقاء روحیه نشاط و شادابی آنان می‌شود، این محفل ادبی به صورت ماهانه و مستمر و با دعوت از شاعران طنزپردار در تنها خانه فرهنگ این شهرک برگزار می‌شود.
 
دوستداران محافل ادبی به ویژه در حوزه طنز برای حضور در این برنامه می‌توانند به خانه فرهنگ آیه واقع در شهرک اکباتان، خیابان اصلی(فاز یک)، روبه روی ورزشگاه راه آهن مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 44633433 تماس بگیرند.
نظر شما