جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۴۹
کد خبر: ۹۷۱۵۴
|
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸
هفدهمین نشست تخصصی «ترانه آواز» با حضور چهره‌هایی از ترانه و موسیقی، عصر یکشنبه ۲۶ فروردین ماه، ساعت ۱۷ در فرهنگ‌سرای سرو برگزار می‌شود.
هفدهمین نشست «ترانه آواز» در فرهنگ‌سرای سرو برگزار می‌شودبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این نشست با هدف معرفی نقد و بررسی آثار و ایجاد زمینه‌های علاقه‌مندی جوانان به ادبیات و شعر فارسی، از سوی کانون ادبی زمستان فرهنگ‌سرای سرو و با همکاری شرکت فرهنگی هنری سُل فا برگزار می‌شود. 

در این نشست «رضا شیری» و «کارن زیاری» کارشناسان موسیقی، «حسن علیشیری» و «داود رحمت‌الهی» کارشناسان ادبی و «سجاد عزیزی آرام» به عنوان کارشناس ومجری حضور خواهند داشت. همچنین «ماهان پوریان» خواننده موسیقی پاپ در این برنامه به عنوان خواننده میهمان به اجرای زنده قطعاتی از خود خواهد پرداخت.

ترانه‌سرایانی که مایلند ترانه‌هایشان در این برنامه مورد نقد و بررسی قرار گیرد، اثر مکتوب خود را روز یکشنبه ساعت ۱۶:۳۰ برای انتخاب به آقای «حمید صیدی» تحویل دهند.

علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می توانند یکشنبه ۲۶ فروردین ماه، ساعت ۱۷ به فرهنگ‌سرای سرو واقع در خیابان ولی عصر(عج)، ضلع شمالی پارک ساعی، کوچه ساعی دوم مراجعه کنند.
نظر شما